فیلم هالیودیفیلم و سریال

بهترین بازیگران زن هالیوود – لیست ۵۰تایی

برترین بازیگران زن جهان

بهترین بازیگران زن هالیوود

هالیوود در طی سال های فعالیت خود هنرمندان و بازیگران و استعداد های زیادی را به جهان معرفی کرده و چهره های زیادی از دل سینمای هالیوود به جهانیان معرفی شده اند. با وجود قدمت زیاد سینمای هالیوود انتخاب لیستی از برترین بازیگران زن سینمای هالیوود از زمان سینمای کلاسیک تا به امروز بسیار کار سخت و دشواری است. اما ما با توجه به میزان طرفداران و افتخارات و معروفیت آن ها آماده کرده ایم. که در ادامه می توانید با افراد معرفی شده در این لیست آشنا شوید.

۱. مریل استریپ – Meryl Streep

مریل استریپ کنه کار و معروف که از نظر بسیاری از منتقدان به عنوان بهترین بازیگر زن زنده یاد می شود، ۲۱ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و سه بار برنده آن شده است. مریل در سال ۱۹۴۹ در سامیت، نیوجرسی به دنیا آمد.  پدرش اصالتاً آلمانی و سوئیسی-آلمانی بود و مادرش اصالتاً انگلیسی، ایرلندی و آلمانی داشت.

نام او به عنوان یکی از ۱۲ «بازیگر جدید آینده دار سال ۱۹۷۷» در  مجله دنیای پرده جان ویلیس، جلد ۲۹ به منتشر شد. انتخاب به عنوان رتبه ۲۴ در فهرست “۱۰۰ ستاره برتر سینمای تمام دوران” مجله امپایر (بریتانیا) در اکتبر ۱۹۹۷. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته هنرهای زیبا از دانشگاه ییل در نیوهیون، کانکتیکات را در سال ۱۹۷۵ دریافت کرد.

MerylStreep.185873.3 scaled

۲. کاترین هپبورن – Katharine Hepburn

کاترین هاتون هپبورن در ۱۲ مه ۱۹۰۷ در هارتفورد، کانکتیکات به دنیا آمد. پدر و مادرش همیشه او را تشویق می کردند که نظرش را بیان کند، آن را به طور کامل توسعه دهد و ورزش کند. به پتانسیل کامل خود. او که در کودکی یک پسر بچه ورزشکار بود، به برادرش تام بسیار نزدیک بود. او در کالج Bryn Mawr تحصیل کرد، جایی که تصمیم گرفت بازیگر شود و در بسیاری از تولیدات دانشگاه ظاهر شد.

او رتبه ۱ در بین زنان در لیست “۵۰ بزرگترین افسانه فیلم” AFI را در ژوئن ۱۹۹۹ به دست آورد. همینطور رتبه ۶۸ در فهرست “۱۰۰ ستاره برتر سینمای تمام دوران” مجله امپایر چاپ بریتانیا نسخه منتشر شده در اکتبر ۱۹۹۷ و  عنوان چهاردهمین ستاره بزرگ سینمای تمام دوران توسط مجله پریمیر انتخاب شد.

KatharineHepburn scaled

۳. اینگرید برگمن – Ingrid Bergman

اینگرید برگمن در ۲۹ آگوست سال ۱۹۱۵ در استکهلم کشور هلند به دنیا آمد. مادر اینگرید در دو سالگی و پدرش در سن ۱۲ سالگی فوت کردند. اینگرید برگمن یکی از بزرگترین بازیگران زن دوران طلایی هالیوود بود. زیبایی طبیعی و بی تکلف و استعداد بازیگری، او را به یکی از مشهورترین چهره های تاریخ سینمای آمریکا تبدیل کرد. برگمن یکی از بازیگران زن به عنوان بیشترین برنده اسکار است که با مریل استریپ و فرانسیس مک‌دورمند، هر سه بعد از کاترین هپبورن در رتبه دوم قرار دارند.

برگمن و شان کانری در صدر فهرست “بزرگترین بازیگران تمام دوران” قرار گرفتند که توسط ۵۰۰۰۰ خواننده مجله آلمانی Funk Uhr تهیه شده است. مجله امپایر اینگرید برگمن را  به عنوان یکی از ۱۰۰ ستاره جذاب تاریخ سینما برگزیده است. در شماره ۳۰ چاپ سال ۱۹۹۵ او توسط اینترتینمنت ویکلی به عنوان دوازدهمین ستاره بزرگ سینمای تمام دوران انتخاب شد.

o INGRID BERGMAN facebook

۴.آدری هپبورن – Audrey Hepburn

آدری هپبورن با نام آدری کاتلین راستون در ۴ می ۱۹۲۹ در ایکسل، بروکسل، بلژیک به دنیا آمد. مادر آدری، بارونس الا ون هیمسترا، یک نجیب زاده هلندی بود. پس از طلاق والدینش، آدری با مادرش به لندن رفت و در آنجا به یک مدرسه خصوصی دخترانه رفت. بعدها، وقتی مادرش به هلند بازگشت، او در مدارس خصوصی نیز تحصیل کرد. در حالی که او با مادرش در آرنهم، هلند تعطیلات را سپری می کرد، ارتش هیتلر شهر را تصرف کرد.

رتبه ۵۰ در فهرست “۱۰۰ ستاره برتر سینمای تمام دوران” مجله امپایر نسخه بریتانیا در اکتبر ۱۹۹۷ و انتخاب توسط مجله امپایر به عنوان یکی از ۱۰۰ ستاره جذاب تاریخ سینما در شماره ۸ سال ۱۹۹۵ از مواردی است که در مورد آدری می توان به آن ها اشاره کرد.

1568554104565 bb chttps www bbc com turkce haberler dunya 49706561

۵. الیزابت تیلور – Elizabeth Taylor

تیلور در ۲۷ فوریه ۱۹۳۲ در لندن، انگلستان به دنیا آمد. الیزابت روزموند تیلور یکی از آخرین ستاره های بزرگی بود که از سیستم قدیمی هالیوود بیرون آمد. او در سطح بین‌ المللی به خاطر زیبایی‌ اش، به‌ خصوص به‌ خاطر چشم‌ های بنفش خود، که با آن‌ها در اوایل جوانی مخاطبان را جذب می‌کرد و از آن زمان جهان را درگیر خود نگه داشت به شهرت رسید.

رتبه ۷۲ در فهرست “۱۰۰ ستاره برتر سینمای تمام دوران” مجله امپایر نسخه بریتانیا در اکتبر ۱۹۹۷ و انتخاب به عنوان یکی از ۱۰۰ ستاره جذاب تاریخ سینما در شماره ۱۶ چاپ سال ۱۹۹۵ توسط این مجله در کارنامه هنری او قرار دارد.
او ۱۴ بار به صورت انفرادی بر روی جلد مجله PEOPLE ظاهر شده و پس از پرنسس دایانا (از سال ۱۹۹۶) در رتبه دوم قرار دارد.

intro 1635795564

۶. مونیکا بلوچی – Monica Bellucci

مونیکا آنا ماریا بلوچی در ۳۰ سپتامبر ۱۹۶۴ در روستای ایتالیایی Città di Castello، Umbria، تنها فرزند برونلا بریگانتی و پاسکواله بلوچی به دنیا آمد. مونیکا در حین تحصیل در دانشگاه پروجا، برای کسب درآمد برای مدرسه در کنار درس مدل می‌شد و این منجر به حضور در حرفه مدلینگ او شد. در سال ۱۹۸۸، او به یکی از مراکز مد اروپا، میلان نقل مکان کرد و به مدیریت مدل الیت پیوست. اولین بازیگری خود را در تلویزیون در سال ۱۹۹۰ انجام داد و اولین فیلم آمریکایی خود را در فیلم دراکولای برام استوکر (۱۹۹۲) انجام داد. بازی او در فیلم هیجان انگیز فرانسوی The Apartment (1996) او را به شهرت رساند و او برنده جایزه فرانسوی معادل نامزدی اسکار شد.

رتبه ششم در فهرست ۵۰ زن داغ مجله ماکسیم در سال ۱۹۹۹. رتبه نهم در فهرست ۱۰۰ زن داغ سال ۲۰۰۲ مجله Maxim. رتبه ۱ در فهرست ۹۹ “مطلوب ترین” زنان برتر از نگاه مردان در سال ۲۰۰۲ ورتبه پنجم در E! لیست شبکه های سرگرمی از لیست “۱۰۱ سکسی ترین بدن های مشهور” در سال ۲۰۰۶ را به دست آورده است.

skynews emma watson jk rowling 5010813

۷. اما واتسون – Emma Watson

اما شارلوت دوئر واتسون در پاریس، فرانسه سال ۱۹۹۰ از پدر و مادر بریتانیایی، ژاکلین لوزبی و کریس واتسون، که هر دو وکیل بودند متولد شد. او در پنج سالگی همراه با خانواده اش به آکسفوردشایر نقل مکان و در آنجا دوران ابتدایی خود را آغاز کرد. اما از شش سالگی می‌دانست که می‌خواهد بازیگر شود و برای چند سال در شعبه آکسفورد Stagecoach Theatre Arts، یک مدرسه تئاتر نیمه‌وقت که در آن آواز، رقص و بازیگری تحصیل کرد، آموزش دید. در سن ده سالگی، او در تولیدات مختلف Stagecoach و نمایش های مدرسه ای اجرا کرد.

در سال ۱۹۹۹، در انتخاب بازیگران برای هری پاتر و سنگ جادوها محصول سال ۲۰۰۱، که بر اساس داستانی به همین نام نوشته ی نویسنده بریتانیایی جی.کی. رولینگ بود، از طریق معلم هنر و نمایش آکسفورد معرفی شد. در فهرست فوربس چاپ سال ۲۰۰۷ از ۲۰ سوپراستار جوان پردرآمد سینما در رتبه ۱۵ قرار گرفت. اما واتسون به انتخاب مجله امپایر در “۱۰۰ سکسی ترین ستاره فیلم” چاپ سال ۲۰۰۷ در رتبه ۲۶ قرار گرفت. در رتبه لیست ۱۰ ستاره محبوب سال ۲۰۰۷ در موتور جستجوگر یاهو قرار گرفت. در سال ۲۰۰۷، مجله فوربس درآمد سالانه او را ۴ میلیون دلار تخمین زد.

Monica Bellucci Ph Tom Wolf 2

۸.الن برستین – Ellen Burstyn

الن برستین در دیترویت میشیگان از خانواده کورین ماری و جان آستین گیلولی متولد شد. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان فنی کاس دیترویت، برای مدلینگ به تگزاس رفت و سپس به عنوان بازیگر نمایشی در شوی جکی گلیسون محصول سال ۱۹۵۲ به نیویورک رفت. از آنجا به مونترال به عنوان یک رقصنده کلوپ شبانه و سپس با اولین بازی خود در “بازی منصفانه” (۱۹۵۷) به برادوی رفت. در سال ۱۹۶۳، او در سریال تلویزیونی پزشکان (۱۹۶۳) ظاهر شد، اما با بازی در فیلم خداحافظ چارلی در سال ۱۹۶۴ مورد توجه قرار گرفت.  الن برستین توسط مجله People به عنوان یکی از افراد لیست “۵۰ زیباترین افراد جهان” در شماره ماه مه سال ۲۰۰۱ انتخاب شد.

https cdn.cnn .com cnnnext dam assets 120416082846 ellen burstyn story top

۹. برایس دالاس هاوارد – Bryce Dallas Howard

برایس دالاس هاوارد در ۲ مارس ۱۹۸۱ در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. پدر او، ران هاوارد، یک بازیگر سابق و کارگردانی برنده اسکار  است. مادر او بازیگر و نویسنده شریل هوارد با نام خانوادگی Alley است. از بستگان معروف او می توان به عمویش، بازیگر کلینت هاوارد، و پدربزرگ و مادربزرگش، بازیگران رنس هاوارد و ژان اسپیگل هاوارد اشاره کرد. او همچنین دارای دو خواهر دوقلوی کوچکتر به نام‌های جوسلین و پیج هاوارد، متولد ۱۹۸۵، و یک برادر، رید هاوارد، متولد ۱۹۸۷ است. اصل و نسب او شامل آلمانی، انگلیسی، اسکاتلندی و ایرلندی است.

b43c4afc1cae295b031124248999c26c

۱۰. جودی فاستر – Jodie Foster

جودی فستر در ابتدای شروع کار خود جلوی دوربین برای چهار سال در تبلیغات بازرگانی حضور پیدا کرد و در نهایت اولین بازیگری خود را در سریال تلویزیونی Mayberry R.F.D انجام داد. در سال ۱۹۷۵ به جودی نقش فاحشه آیریس استینسما در فیلم راننده تاکسی تولید سال ۱۹۷۶ پیشنهاد شد. این نقش که او برای بازی در این نقش نامزد جایزه اسکار در بخش “بهترین بازیگر نقش مکمل زن” شد، پیشرفت بزرگی را در حرفه او رقم زد.

در سال ۱۹۸۰ او به عنوان بهترین دانشجوی کلاس خود از کالج لیسی فرانسه فارغ التحصیل شد و شروع به تحصیل ادبیات انگلیسی در دانشگاه ییل کرد و از آنجا در سال ۱۹۸۵ فارغ التحصیل شد. علیرغم این واقعیت که جودی هرگز درس بازیگری ندیده است توانسته تا پیش از شروع سی سالگی دو بار جایزه اسکار را به دست بیاورد. او اولین جایزه خود را برای نقش سارا توبیاس در فیلم متهم محصول سال ۱۹۸۸ و دومین جایزه را برای بازی در نقش کلاریس استارلینگ در فیلم سکوت بره ها محصول سال ۱۹۹۱ دریافت کرد.

600Silence

۱۱. کیت بلانشت – Cate Blanchett

کیت بلانشت در ۱۴ مه ۱۹۶۹ در ملبورن، ویکتوریا، استرالیا متولد شد و همراه یک برادر بزرگتر از خودش و یک خواهر کوچکتر از خودش بزرگ شد. وقتی ده ساله بود، پدر ۴۰ ساله اش بر اثر سکته قلبی ناگهانی درگذشت و مادرش هرگز دوباره ازدواج نکرد. برای بازی در «Oleanna» برنده جایزه بهترین بازیگر زن روزمونت شد.

در دسامبر ۲۰۰۷ در رتبه ۴۵ در میان ۵۰ نفر باهوش ترین افراد در هالیوود قرار گرفت. توسط مجله امپایر در شماره ۳۱ چاپ سال ۲۰۰۷ به عنوان یکی از ۱۰۰ ستاره جذاب تاریخ سینما انتخاب شد. در سال ۲۰۰۷، مجله فوربس درآمد سالانه او را ۱۳ میلیون دلار تخمین زد.

cate blanchett lingerie

۱۲. کیت وینسلت – Kate Winslet

کیت الیزابت وینسلت در ریدینگ، برکشایر، در خانواده ای از تاسپیان ها به دنیا آمد. پدر و مادر راجر وینسلت و سالی آن بریجز-وینسلت هر دو بازیگر صحنه بودند، پدربزرگ و مادربزرگ مادری، اولیور و لیندا بریجز، تئاتر ریدینگ رپرتوری را اداره می کردند، و عموی رابرت بریجز نیز یکی از بازیگران بود.

از افتخارات او می توان به دوبار انتخاب توسط مجله People چاپ آمریکا به عنوان یکی از ۵۰ زیباترین افراد جهان درسال های ۱۹۹۶ و ۲۰۰۴. برنده بهترین بازیگر زن فیلم، مجله Smash Hits 1998 و برنده جذاب ترین بازیگر زن، جوایز Entertainment Insider1998 اشاره کرد.
برنده بهترین بازیگر زن فیلم سال، باشگاه ورایتی بریتانیای کبیر سال۱۹۹۹. و نامزد بهترین بازیگر زن، جایزه فیلم اینترنتی Roughcut.com برای دود مقدس محصول سال ۱۹۹۹ نیز از دیگر افتخارات کیت وینسلت است.

۱۳. اسکارلت جوهانسون Scarlett Johansson

اسکارلت جوهانسون در ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ در منهتن، نیویورک سیتی، نیویورک به دنیا آمد. خواهر او به نام ونسا جوهانسون نیز یک بازیگر است، یک برادر به نام آدریان، یک برادر دوقلو به نام هانتر جوهانسون که سه دقیقه بعد از او به دنیا آمد. پدر بزرگ اسکارلت نویسنده ایژنر یوهانسون بود.
اسکارلت جوهانسون رتبه نهم در فهرست ۱۰۰ سکسی ترین زن جهان در سال ۲۰۰۵ FHM و همچنین بالاترین رتبه ورودی جدید به لیست بود.
عموما اسکارلت جوهانسون در فهرست ۱۰۰ زن سکسی در مجله Maxim قرار می گیرد. او در سال ۲۰۰۲ رتبه ۶۳، در سال ۲۰۰۴ در رتبه ۱۳، در سال ۲۰۰۵ رتبه ۲۴، در سال ۲۰۰۶ رتبه ۶، در سال ۲۰۰۷ رتبه ۳، در سال ۲۰۰۸ رتبه ۲، در سال ۲۰۰۹ در رتبه ۳۴، در سال ۲۰۱۱ رتبه ۱۴، در سال ۲۰۱۲ در رتبه ۱۷ و رتبه ۲ در سال ۲۰۱۴ قرار گرفت.
توسط خوانندگان FHM به عنوان “سکسی ترین زن زنده” در لیست “۱۰۰ سکسی ترین زن جهان” در سال ۲۰۰۶ FHM انتخاب شد.
توسط مجله Esquire به عنوان “سکسی ترین زن زنده” در اکتبر ۲۰۰۶ معرفی شد. در ضمیمه “۱۰۰ سکسی ترین زن جهان در سال ۲۰۰۶” مجله FHM شماره ۱ شد.

skynews scarlett johansson 5587974

۱۴. کامرون دیاز – Cameron Diaz

کامرون دیاز یک بلوند طبیعی با چشم آبی قد بلند و جذاب، در سال ۱۹۷۲ در سن دیگو به دنیا آمد. کامرون در ۱۶ سالگی خانه را ترک و برای مدت ۵ سال در مناطق مختلفی از جهان از ژاپن گرفته تا استرالیا، مکزیک و پاریس زندگی کرد. در بازگشت به کالیفرنیا در سن ۲۱ سالگی، او به عنوان یک مدل کار خود را آغاز کرد و برای یک نقش بزرگ در The Mask  محصول سال ۱۹۹۴ تست داد. در کمال تعجب با وجود نداشتن تجربه قبلی بازیگری، او به عنوان نقش اول زن در فیلم مقابل جیم کری انتخاب شد.

کامرون دیاز به انتخاب مجله امپایر به عنوان یکی از “۱۰۰ سکسی ترین ستاره” در تاریخ سینما در شماره ۱۳ چاپ سال ۱۹۹۵ انتخاب شد. همینطور در سال ۱۹۹۵ توسط مجله People به عنوان یکی از ۵۰ زیباترین افراد جهان انتخاب شده است.

۱۵. جولیان مور – Julianne Moore

جولیان مور با نام جولی آن اسمیت در فورت براگ، کارولینای شمالی در ۳ دسامبر ۱۹۶۰، دختر یک مددکار اجتماعی، و پیتر مور اسمیت، یک چترباز، سرهنگ و قاضی نظامی به دنیا آمد. جولینان مور همراه با مادرش در سال ۱۹۵۱ سفر خود به آمریکا را شروع کردند و آن سال از اسکاتلند به کشور آمریکا نقل مکان کردند.

جولیان مور به عنوان یکی از فهرست “۵۰ زیباترین” مجله People در سال ۲۰۰۱ انتخاب شد. او در لیست اینترتینمنت ویکلی یکی از «۲۵ بازیگر برتر زن دهه ۹۰» به تاریخ انتشار ۱۹۹۸ انتخاب شد.

Julianne Moore leve le voile sur son plus gros

۱۶. نیکول کیدمن – Nicole Kidman

نیکول کیدمن زیبا به عنوان یکی از مهمترین کالاهای وارداتی هالیوود در استرالیا شناخته می شود. در هونولولو، هاوایی به دنیا آمد. کیدمن را به دلیل قد بلندش و زیبایی مثال زدنی می شناسند. بازیگری که اخیرا در فیلم سینمایی مهم بامشل حضور پیدا کرد. او در سال‌های ۱۹۹۶، ۱۹۹۹ و ۲۰۰۲ توسط مجله People به‌عنوان یکی از ۵۰ نفر از زیباترین افراد جهان انتخاب شد. نیکول کیدمن در ضمیمه ویژه “۱۰۰ سکسی ترین زن جهان ۲۰۰۵” FHM رتبه ۶۹ را کسب کرد و در آگوست ۲۰۰۸ به عنوان پنجمین ستاره زن جذاب در مجله امپراتوری استرالیا انتخاب شد.

image

۱۷. جنیفر لارنس – Jennifer Lawrence

جنیفر شریدر لارنس در ۱۵ اوت ۱۹۹۰ در لوئیزویل، کنتاکی به دنیا آمد. جنیفر به‌عنوان پردرآمدترین بازیگر زن جهان در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ و با فروش بیش از ۵.۵ میلیارد دلاری فیلم‌هایش در سراسر جهان، به‌ عنوان موفق‌ ترین بازیگر زن نسل خود شناخته می‌ شود. او اولین نفر از متولدین دهه ۱۹۹۰ است که برنده اسکار بازیگری شده. با ۲۰ سال و ۱۶۳ روز، سومین نامزد جوان جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن است. تنها کوونژانه والیس در «جانوران وحشی جنوبی» محصول سال ۲۰۱۲، که با ۹ سال و ۱۳۵ روز سن و کیشا کسل هیوز برای بازی در فیلم «نهنگ سوار» محصول سال ۲۰۰۲ که در سن ۱۳ سال و ۳۰۹ روز به عنوان نامزد جایزه اسکار انتخاب شده اند از او سن پایین تری داشتند.

جنیفر لارنس به عنوان یکی از زیباترین افراد جهان توسط مجله People چاپ سال ۲۰۱۱ انتخاب شد. در همین سال یکی از ده بازیگر برتر مجله Variety و در سال ۲۰۱۱ به عنوان نفر ۱۰ در لیست ۱۰۰ زن داغ سال مجله Maxim انتخاب شد. او رتبه ۴۷ در فهرست ۹۹ “مطلوب ترین” زن برتر AskMen در سال ۲۰۱۲ را به خود اختصاص داده است.

https cdn.cnn .com cnnnext dam assets 210909101836 01 jennifer lawrence file 2019

۱۸. جولیا رابرتز – Julia Roberts

جولیا رابرتز شاید هیچ وقت تصور نمی کرد که روزی بتواند به یکی از محبوب ترین بازیگر زن آمریکا تبدیل شود. او در اسمیرنا، جورجیا، در خانواده بتی لو و والتر گریدی رابرتز، بازیگران و نمایشنامه نویسان سابق، متولد شد. جولیا در کودکی به دلیل عشق به حیوانات، در ابتدا می خواست دامپزشک شود، اما بعداً روزنامه نگاری خواند. زمانی که برادرش اریک رابرتز در هالیوود به موفقیت هایی دست یافت، جولیا تصمیم گرفت بازیگری را امتحان کند. اولین حضور او در سال ۱۹۸۸ با بازی در دو فیلم جوان محور پیتزا عرفانی و رضایت هر دو فیلم محصول سال ۱۹۸۸ بود.

در صدر فهرست ۲۰۰ “گرمترین” بازیگر زن در این تجارت در کتاب “James Ulmer’s Hollywood Hot List: The Complete Guide to Star Power – 2000” که در اکتبر ۲۰۰۰ منتشر شد قرار گرفت.

16503852225185

۱۹. ناتالی پورتمن – Natalie Portman

ناتالی پورتمن اولین بازیگر زن متولد ۹ ژوئن سال ۱۹۸۱ در کشور اسرائیل است. او در دهه ۱۹۸۰ است که برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم سینمایی قوی سیاه محصول سال ۲۰۱۰ شد.خانواده ی او اسرائیل را به مقصد واشنگتن و سپس به مقصد نیویورک ترک و برای همیشه در نیویورک ساکن شدند، جایی که او تا به امروز در آنجا زندگی می کند.

او در سال ۲۰۰۲ به عنوان یکی از ۵۰ زیباترین افراد جهان توسط مجله People  انتخاب شد. یکی از ۲۵ ستاره جذاب زیر ۲۵ سال مجله Teen People و همینطور رتبه ۱۵ میان ستاره های زن جذاب فیلم در مجله امپراتوری استرالیا در سال ۲۰۰۲ را به دست آورد.

Natalie Portman 2 1024x640 1

۲۰. مرلین مونرو – Marilyn Monroe

مرلین مونرو بازیگر، کمدین، خواننده و مدل آمریکایی با نام نورما جین مورتنسون در بیمارستان شهرستان لس آنجلس در ۱ ژوئن ۱۹۲۶ به دنیا آمد. او به یکی از مهمترین و شاید یکی از ماندگارترین بازیگران زن جهان باشد که به دلیل ظاهر فوق العاده جذابش به عنوان نماد جنسی هالیوود شناخته می شود. مرلین تنها در سی فیلم بازی کرد، اما جایگاه افسانه ای و عرفان او برای همیشه در تاریخ سینما باقی خواهد ماند.

او توسط مجله People به عنوان “سکسی ترین زن قرن” درسال ۱۹۹۹ انتخاب شد. ملکه کنگر فرنگی خانم کالیفرنیا در سال ۱۹۴۷ بود. رتبه ۸ در فهرست “۱۰۰ ستاره برتر سینمای تمام دوران” مجله امپایر چاپ بریتانیا در  اکتبر ۱۹۹۷ را به خود اختصاص داد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان “سکسی ترین ستاره زن سینمای تمام دوران” توسط Empire چاپ بریتانیا انتخاب شد.

۲۱. آنجلینا جولی – Angelina Jolie

آنجلینا جولی بازیگر برنده اسکار است که پس از بازی در فیلم Girl, Interrupted محصول سال ۱۹۹۹، با بازی در نقش اصلی در فیلم های پرفروش “لارا کرافت” و همچنین آقای و خانم اسمیت (۲۰۰۵) به شهرت رسید. Wanted (2008)، نمک (۲۰۱۰) و Maleficent (2014) از دیگر فیلم های مهم این بازیگر جذاب هالیوود است. در خارج از فضای سینما، جولی به طور برجسته در پروژه های خیریه بین المللی، به ویژه پروژه های مربوط به پناهندگان، مشارکت داشته است. او اغلب در بسیاری از فهرست‌های «زیباترین زنان» ظاهر می‌شود، و زندگی شخصی دارد که به‌شدت توسط مطبوعات پوشش داده می‌شود.

آنجلینا جولی وویت در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. آنجلینا در اولین سال‌های زندگی‌اش شروع به یادگیری هنر بازیگری از پدر و مادر بازیگرش، جان وویت، برنده اسکار، و مارکلین برتراند کرد. او یکی از ۵۰ زیباترین افراد جهان مجله پیپل در سال ۲۰۰۰ شناخته شد.
در مجله سوئدی کافه به عنوان جذاب ترین زن جهان معرفی شد. در فهرست ۱۰۰ سکسی ترین زن جهان در سال ۲۰۰۴ FHM انگلستان در رتبه ۹ قرار گرفت.
نام هفتم در لیست ۱۰۰ زن داغ سال ۲۰۰۵ مجله ماکسیم و رتبه ۱ در E! تلویزیون محصول سال ۲۰۰۶ در میان ۱۰۱ سکسی ترین بدن سلبریتی ها از دیگر مواردی است که در مورد آنجلینا جولی می توان به آن اشاره کرد.

16598117958340

۲۲. الیزابت اولسن – Elizabeth Olsen

الیزابت چیس اولسن متولد ۱۶ فوریه ۱۹۸۹ یک هنرپیشه آمریکایی است. او برای نقش‌هایش در فیلم‌های خانه خاموش محصول سال۲۰۱۱ و هنرهای لیبرال محصول سال ۲۰۱۲، گودزیلا فیلمی محصول سال ۲۰۱۴، انتقام‌جویان: عصر اولترون تولید سال ۲۰۱۵ و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی محصول سال ۲۰۱۶ شناخته شد. او برای بازی در فیلم تحسین شده مارتا مارسی می مارلین محصول سال ۲۰۱۱ نامزد جوایز متعددی از جمله جایزه Independent Spirit برای بهترین نقش اول زن شد. او خواهر کوچکتر بازیگران زن و طراح مد مری کیت اولسن و اشلی اولسن است.

او در لیست از مردان بپرسید «مطلوب‌ترین زنان» سال ۲۰۱۲ رتبه ۹۴ را کسب کرد. جالب است بدانید که الیزات برای نقش آناستازیا استیل در پنجاه سایه خاکستری محصول سال ۲۰۱۵ در نظر گرفته شده بود، اما به دلیل محتوای جنسی که برایش ناراحت کننده بود، آن را رد کرد.

220929145411 elizabeth olsen

۲۳. فلورانس پیو – Florence Pugh

فلورانس پیو بازیگر انگلیسی است که برای بازی در  فیلم های Midsommar و Little Women که هر دو محصول سال ۲۰۱۹ هستند و  فیلم Black Widow محصول سال ۲۰۲۱ در MCU و مبارزه با خانواده من محصول سال ۲۰۱۹ شناخته شد.

در سال ۲۰۱۸، او نامزد جایزه BAFTA EE Rising Star Award شد. در سال ۲۰۲۰، او برای بازی در نقش امی مارچ در فیلم زن کوچک نامزد جایزه اسکار و جایزه فیلم بافتا برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. در آکسفورد بزرگ شد و همیشه می دانست که می خواهد بازیگر شود.
تست بازیگری او برای ابیگیل در فیلم سقوط (۲۰۱۴) اولین تست حرفه ای او بود.

florence pugh blog de hollywood

۲۴. آنا د آرماس – Ana de Armas

آنا د آرماس در ۳۰ آوریل ۱۹۸۸ در کشور کوبا به دنیا آمد. در سن ۱۴ سالگی تحصیلات خود را در مدرسه تئاتر ملی هاوانا آغاز کرد و پس از ۴ سال از آنجا فارغ التحصیل شد. او در سن ۱۶ سالگی اولین فیلم خود را با نام Una rosa de Francia محصول سال ۲۰۰۴ به کارگردانی مانوئل گوتیرز آراگون بازی کرد. تا اینکه به اسپانیا نقل مکان کرد و در آنجا به حرفه سینمایی خود ادامه داد و در تلویزیون شروع به کار کرد. در سال ۲۰۱۴ برای ادامه بازیگری خود به صورت حرفه ای به لس آنجلس رفت. او در فیلم هایی مانند Blade Runner 2049 محصول سال ۲۰۱۷ و War Dogsو فیلم سینمایی Hands of Stone محصول سال ۲۰۱۹ و  حضور داشته است.
او قبل از مهاجرت به ایالات متحده فقط اسپانیایی صحبت می کرد. زمانی که او به لس آنجلس رسید، در عرض دو سال موفق به یادگیری کامل زبان انگلیسی شد. اولین حضور انگلیسی زبان او در Knock Knock محصول سال ۲۰۱۵ بود و همه چیز از آنجا شروع شد.

anadearmas

۲۵. جسیکا آلبا – Jessica Alba

جسیکا ماری آلبا در ۲۸ آوریل ۱۹۸۱ در کالیفرنیا، در خانواده کاترین و مارک دیوید آلبا که در نیروی هوایی ایالات متحده خدمت می کردند به دنیا آمد. او  از پنج سالگی عاشق بازیگر شدن بود، و زمان شرکت در اولین کلاس بازیگری فقط ۱۲ سال سن داشت. نه ماه بعد او اولین قرار داد خود را امضا کرد.

در نظرسنجی هالیوود دات کام به عنوان پنجمین ستاره زن جذاب در سال ۲۰۰۲ انتخاب شد.
در سال ۲۰۰۲ برای بازی در نقش مکس در فیلم فرشته تاریکی محصول سال ۲۰۰۰ بین ۱۰ بازیگر علمی تخیلی برتر رتبه شماره ۴ را به دست آورد.
در نظرسنجی سکسی ترین دختران سال ۲۰۰۲ FHM نسخه آمریکایی، در رتبه ششم قرار گرفت. توسط مجله People به عنوان یکی از ۵۰ نفر از زیباترین افراد سال ۲۰۰۵ انتخاب شد. همینطور  در  شماره ۵ لیست ۱۰۰ نفر جذاب مجله Maxim در سال ۲۰۰۵ قرار گرفت.

intro 1649460429

۲۶. آنا تیلور-جوی – Anya Taylor-Joy

آنا تیلور جوی متولد ۱۶ آوریل ۱۹۹۶ یک هنرپیشه بریتانیایی آمریکایی است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش بث هارمون درThe Queen’s Gambit محصول سال ۲۰۲۰، توماسین در فیلم ترسناک The Witch محصول سال ۲۰۱۵، و نقش کیسی کوک در فیلم ترسناک و هیجان انگیز Split محصول سال ۲۰۱۶ شناخته شده است. او برنده جایزه تروفه شوپارد جشنواره فیلم کن و نامزد دریافت جایزه ستاره نوظهور بفتا شده است.

اولین فیلمی که او پس از مهاجرت به انگلستان در سینما تماشا کرد، هری پاتر و تالار اسرار (۲۰۰۲) بود. در طول پخش بعضی صحنه، مادرش دست او را جلوی چشمان آنیا می گرفت. اما او توانست از میان انگشتان مادرش فیلم را نگاه کند. او آن را لحظه ای توصیف کرد که باعث شد عاشق سینما شود.

1604967818 137 Den utallige sannheten til Anya Taylor Joy

۲۷. الکساندرا داداریو – Alexandra Daddario

بازیگر زیبای آمریکایی با چشمان خاص و آبی رنگش، یعنی الکساندرا داداریو متولد روز  ۱۶ مارس سال ۱۹۸۶در شهر نیویورک است. او در جوانی می خواست بازیگر شود.

اولین کار او در سن ۱۶ سالگی بود، زمانی که او نقش “لوری لوئیس” را در فیلم همه فرزندان من بازی کرد. الکس با لوگان لرمن و براندون تی جکسون در نقش آنابث چیس در فیلم ها پرسی جکسون و المپیک ها: دزد رعد و برق (۲۰۱۰) و پرسی جکسون: دریای هیولاها (۲۰۱۳) همبازی شد که بر اساس کتاب های پرفروش ریک ریوردان برای نوجوانان ساخته شده است. در پایان سال ۲۰۱۲، الکس در موزیک ویدیو، Imagine Dragons “Radioactive” بازی کرد. رتبه ۸۰ در لیست “۱۰۰ بازیگر جذاب” “ماکسیم” در سال ۲۰۱۴ را به دست آورد.

l intro 1630548268

۲۸. جودی کومر – Jodie Comer

جودی کومر بازیگر بریتانیایی اهل لیورپول انگلستان و متولد سال ۱۱ مارس ۱۹۹۳ است. او برای بازی در نقش مادر ری در جنگ ستارگان اپیزود نهم: ظهور اسکای واکر، ویلانل در کشتن ایو، مارگریت دو کاروگز در آخرین دوئل، کیت پارکس از دکتر فاستر، میلی راسک در فیلم آزاد و کلوئی جمل از خاطرات چربی دیوانه من شناخته شده است.

در سال ۲۰۱۹، در سن ۲۶ سالگی، او جوانترین برنده جایزه امی در بخش “بهترین بازیگر زن سریال درام” شد، رکوردی که قبلا در اختیار لیندزی واگنر بود که ۲۸ سال داشت. یک سال بعد، رکورد توسط زندیا شکسته شد که در ۲۴ سالگی برنده جایزه امی شد.

ipanews 5eb573e1 e642 41a5 a811 d4b2e4527ea1 1

۲۹. ایزا گونزالس – Eiza González

ایزا گونزالس بازیگر و خواننده و متولد ۳۰ ژانویه ۱۹۹۰ در مکزیکو سیتی پایتخت کشور مکزیک است. در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که از ۱۵ تا ۲۰ سالگی از پرخوری اجباری و افسردگی رنج می برده. به زبان های اسپانیایی، انگلیسی و ایتالیایی مسلط است.
پدرش در تصادف موتورسیکلت فوت کرد و مادر یک آژانس مدلینگ را اداره می کند.
قرار بود روی جلد شماره مه  ژوئن  سال ۲۰۱۷ مجله “لاتینا” قرار گیرد اما در آخرین لحظه، این شماره به دلیل مشکلات مالی مجله به طور کامل تعطیل شد.

۳۰. مارگو رابی – Margot Robbie

مارگو الیز رابی در ۲ ژوئیه ۱۹۹۰ در کوئینزلند،استرالیا از والدینی اسکاتلندی متولد شد. او از خانواده ای چهار فرزندی است و دو برادر و یک خواهر دارد. او از کالج سامرست در ماجیرابا، کوئینزلند، استرالیا، در حومه ساحل طلایی جنوب شرقی کوئینزلند، فارغ التحصیل شد، جایی که او و خواهر و برادرهایش توسط مادرشان بزرگ شدند و بیشتر وقت خود را در مزرعه ای سپری کردند که متعلق به پدربزرگ و مادربزرگش بود. در اواخر نوجوانی، او به ملبورن، ویکتوریا، استرالیا نقل مکان کرد تا حرفه بازیگری را دنبال کند.

او رتبه ۲۲ در لیست ۱۰۰ زن جذاب سال ۲۰۱۴ مجله Maxim را به خود اختصاس داد و طرفدار تیم هاکی نیویورک رنجرز است. اولین شهری که او در زمان نقل مکان به آمریکا زندگی کرد، نیویورک بود.

margot robbie to star in oceans eleven 1960s reboot 1050x590 1

۳۱. امیلی بلانت – Emily Blunt

امیلی اولیویا لی بلانت بازیگر بریتانیایی است که برای نقش‌هایش در فیلم‌های شیطان پرادا می‌پوشد محصول سال ۲۰۰۶، ویکتوریا جوان محصول سال ۲۰۰۹، لبه فردا محصول سال ۲۰۱۴، و دختری در قطار محصول سال ۲۰۱۶ شناخته می‌ شود. بلانت در ۲۳ فوریه ۱۹۸۳ در روهمپتون  انگلستان در خانواده ای شلوغ ه دنیا آمد. پدربزرگ او سرلشکر پیتر بلانت بود و عمویش کریسپین بلانت نماینده مجلس نمایندگان ملی انگلستان است.

امیلی بلانت رتبه هشتم در لیست «زنانی که دوست داریم دوستشان داشته باشیم» بر اساس نظرسنجی از ۴۰۰۰ زن همجنسگرا را به خود اختصاس داد.
همینطور رتبه ۷۳ در لیست ۱۰۰ سکسی ترین زن جهان در سال ۲۰۰۹ FHM. رتبه ۵۳ و ۵۸ در فهرست Ask Men از ۹۹ زن برتر در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰.به عنوان یکی از “زیباترین چهره های مشهور” توسط “لیست سالانه منتقدان مستقل از ۱۰۰ چهره زیبای مشهور در سراسر جهان” رتبه بندی شده در سال ۲۰۱۰ رتبه ۱۹ و در سال ۲۰۰۹ در رتبه ۳۴ قرار گرفت.

بهترین بازیگران هالیوود

۳۲. سیدنی سوینی – Sydney Sweeney

سیدنی سوینی یکی از جوانترین بازیگران این لیست متولد ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۷ و یک هنرپیشه آمریکایی است که بیشتر به خاطر نقش‌های هیلی کارن در فیلم In the Vault محصول سال ۲۰۱۷ و امالین آداریو در سریال نت‌ فلیکس همه چیز بد است در سال ۲۰۱۸ به شهرت رسید.

220606203446 sydney sweeney mtv movie tv awards june 5 2022 01 for video super tease

۳۳. رزاموند پایک – Rosamund Pike

رزاموند مری الیزابت پایک، هنرپیشه، متولد ۱۹۷۹ در لندن، انگلستان است. به دلیل کار والدینش، او دوران کودکی خود را در سفر به اروپا گذراند. رزاموند قبل از اینکه برای آموزش بازیگری به تئاتر ملی جوانان برود در بریستول به مدرسه بدمینتون می رفت. زمانی که در تئاتر ملی جوانان در تئاتر “رومئو و ژولیت” ظاهر می شد، اولین قرار داد کاری با او امضا شد. اگرچه او تحصیلات خود را در کالج Wadham در آکسفورد ادامه داد و در آنجا ادبیات انگلیسی خواند و در نهایت  درجه عالی فارغ التحصیل شد.

rosamund pike uk premiere jack reacher 01

۳۴. ونسا کربی – Vanessa Kirby

ونسا کربی بازیگر انگلیسی تئاتر، تلویزیون و سینما است. کربی از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ نقش شاهزاده مارگارت را در سریال The Crown به کارگردانی پیتر مورگان در نتفلیکس بازی کرد که برای آن برنده جایزه بافتا سال ۲۰۱۸ برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال تلویزیونی شد. جوآنا در کمدی رمانتیک ریچارد کرتیس درباره زمان و ماموریت: غیرممکن فالوت محصول سال ۲۰۱۸ از دیگر فیلم های مهم با حضور ونسا کربی هستند. مجله Variety در سال ۲۰۱۶ او را “بازیگر برجسته تئاتر نسل خود و قادر به غیرمنتظره ترین انتخاب ها” نامید.

Vanessa Kirby height

۳۵. میلی بابی برون – Millie Bobby Brown

میلی بابی براون متولد ۱۹ فوریه ۲۰۰۴ یک بازیگر و مدل انگلیسی است. او برای بازی در نقش یازده در سریال درام علمی تخیلی نتفلیکس Stranger Things محصول سال ۲۰۱۶ به شهرت رسید و برای آن نامزد جایزه Primetime Emmy برای عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال درام آن هم در زمانی که فقط ۱۳ سال سن داشت شد. او همچنین جوانترین فرد تاریخ برای حضور در لیست صد شخصیت برتر مجله تایم است و در سال ۲۰۱۸ در این لیست قرار گرفت.

ad millie bobby brown off platform 1

۳۶. جنیفر آنیستون – Jennifer Aniston

جنیفر آنیستون در کالیفرنیا و در خانواده بازیگرانی چون جان آنیستون و نانسی داو به دنیا آمد. جنیفر یک سال از دوران کودکی خود را با خانواده خود در یونان گذراند. خانواده او سپس به شهر نیویورک نقل مکان کردند، جایی که پدر و مادرش زمانی که او ۹ ساله بود طلاق گرفتند.

جنیفر آنیستون در شماره ماه دسامر سال ۱۹۹۵ در فهرست “جذاب ترین افراد” مجله هفتگی People قرار گرفت و هم به عنوان یکی از زیباترین افراد جهان توسط مجله People در سال ۱۹۹۹ و یکی از ۵۰ زیباترین افراد جهان توسط همین مجله در سال ۲۰۰۲ معرفی شد. او در فهرست ۱۰۰ سکسی ترین زن برتر سال ۲۰۰۴ مجله FHM رتبه ۱۱ را به دست آورد. توسط مجله GQ در سال ۲۰۰۵ به عنوان “زن سال” انتخاب شد.

unknown 1200xx1200 675 0 113

۳۷. امی آدامز – Amy Adams

امی لو آدامز متولد ونتو در کشور ایتالیا است. او در یک خانواده پرجمعیت متشکل از هفت فرزند در کسل راک، کلرادو بزرگ شد. آدامز در گروه کر مدرسه در دبیرستان داگلاس کانتی آواز خواند و شاگرد رقصنده یک شرکت رقص محلی بود. با این حال، او به عنوان خوشامدگو در The Gap و به عنوان مهماندار هوترز کار کرد تا قبل از اینکه به عنوان رقصنده در تئاتر Boulder’s Dinner و Country Dinner Playhouse در محصولاتی مانند “Brigadoon” و “A Chorus Line”فعالیت خود را آغاز کرد. در آنجا بود که او توسط یک کارگردان تئاتر در مینیاپولیس دیده شد و از او خواست برای کارهای تئاتر منطقه ای بیشتر به چانهاسن، مینه سوتا نقل مکان کند.

11 Amy Adams

۳۸. زندیا – Zendaya

زندایا بازیگر و خواننده آمریکایی متولد اوکلند در ایالت کالیفرنیای آمریکا است. او کار خود را با حضور به عنوان یک مدل کودک آغاز کرد. او قبل از اینکه برای نقش راکی بلو در کمدی کمدی Shake It Up محصول سال ۲۰۱۰، یک رقصنده بود. زندایا یکی از شرکت کنندگان در فصل شانزدهم سریال مسابقه رقصیدن با ستاره ها بود. او در مدرسه هنرهای اوکلند تحصیل کرد اما با بازی در نقش «راکی بلو» آن را ترک کرد و به لس آنجلس رفت.
یکی از رقصندگان پشتیبان موزیک ویدیو Sears Arrive با حضور خواننده معروف و جوان سلنا گومز است. همینطور او در موزیک ویدیو Kidz Bop “Hot N Cold” نیز حضور داشت. او با حضور در فیلم های مهمی همچون تلماسه و مرد عنکبوتی به شهرت جهانی رسید.

e56436c1ca74 1658483462965

۳۹. کیلی هزل – Keeley Hazell

کیلی هزل در لندن در ۱۸ سپتامبر سال ۱۹۸۶به دنیا آمد، در گرو پارک بزرگ شد و در مدرسه راونزبورن در بروملی تحصیل کرد. وقتی او سیزده ساله بود پدر و مادرش از هم جدا شدند. هیزل در ۱۶ سالگی مدرسه را ترک کرد و به عنوان آرایشگر مشغول به کار شد. همکارانش او را متقاعد کردند تا شانس خود را در مدلینگ امتحان کند. او در ۱۷ سالگی در مسابقه “جستجوی یک عشق ساحلی” در روزنامه دیلی استار شرکت کرد و برنده شد.

کیلی هزل در سال ۲۰۰۶ رتبه ۲، سال ۲۰۰۷ رتبه ۲ ؛ سال ۲۰۰۸ رتبه ۳ و در سال ۲۰۰۹ رتبه ۵، سال ۲۰۱۰ رتبه ۵  و در سال ۲۰۱۲ رتبه هشت لیست ۱۰۰ زن جذاب FHM (بریتانیا) را به خود اختصاص داد.

1615062089 934 Qui est la nouvelle petite amie de Jason Sudeikis Keeley

۴۰. گال گدوت – Gal Gadot

گال گدوت بازیگر، خواننده، رزمی کار و مدل اهل کشور اسرائیل است. گال اولین فیلم خود را در چهارمین فیلم فرانچایز Fast and Furious، Fast & Furious (2009) در نقش ژیزل انجام داد. نقش او در دنباله های Fast Five (2011) و Fast & Furious 6  محصول سال ۲۰۱۳ گسترش یافت که در آن شخصیت او به شکلی عاشقانه با Han Seoul-Oh (سونگ کانگ) مرتبط بود. گیل گادوت در سال ۲۰۱۷ رتبه یک از لیست ۱۰۰ زن جذاب FHM (بریتانیا) را به خود اختصاص داد.

z27272088VGal Gadot

۴۱. اما استون – Emma Stone

اما استون در ۶ نوامبر ۱۹۸۸ در آریزونا به دنیا آمد. استون بازیگری را از کودکی به عنوان عضوی از تئاتر جوانان دره در فینیکس، آریزونا آغاز کرد، تا اینکه در سن پانزده سالگی تصمیم گرفت که می‌خواهد بازیگری را به حرفه خود تبدیل کند. در لیست ۹۹ زن برتر Ask Men’s در سال ۲۰۰۹ در رتبه ۹۳ قرار گرفت.
در فهرست ۱۰۰ داغ مجله ماکسیم در سال ۲۰۰۹ در رتبه ۶۶ قرار گرفت. در ۱۰۰ سکسی ترین زن جهان (۲۰۰۹) FHM در رتبه ۹۳ قرار گرفت.
توسط مجله نایلون Young Hollywood Issue یکی از ۵۵ چهره آینده دار سینما در نظر گرفته شد.
رتبه ۴۹ را در لیست ۱۰۰ داغ مجله ماکسیم در سال ۲۰۱۰ را کسب کرد.

emma stone hd wallpaper

۴۲. امبر هرد – Amber Heard

امبر لورا هرد تگزاس به دنیا آمد. او تبار انگلیسی، ایرلندی، اسکاتلندی، آلمانی و ولزی دارد. امبر هرد با جانی دپ در سال ۲۰۱۳ وارد یک رابطه شد و در سال ۲۰۱۵ با او ازدواج کرد. این دو در سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند. که جنجال های بسیاری را در پی داشت، به طوری که در سال ۲۰۱۸ شکایت جانی دپ از امبر هرد و روزنامه ای که اخبار مربوط به خشونت های او علیه امبر هرد را به چاپ رسانده بود مجددا سر تیتر اخبار شد. توسط مجله جین به عنوان یکی از زیباترین ستاره های در حال ظهور انتخاب شده است که با کلان رود به اشتراک گذاشته شده است.
رتبه ۲۱ در لیست ۱۰۰ زن داغ مجله Maxim در سال ۲۰۰۸. رتبه ۱۳ در لیست ۱۰۰ زن داغ مجله Maxim در سال ۲۰۱۰ را به دست آورد.

skynews amber heard johnny depp 5759650

۴۳. جنیفر کانلی – Jennifer Connelly

جنیفر کانلی در نیویورک به دنیا آمد. پدرش اصالتاً ایرلندی و نروژی و مادرش از یک خانواده مهاجر یهودی بود. جنیفر در بروکلین هایتس، درست در آن سوی پل بروکلین از منهتن بزرگ شد. او در بروکلین هایتس به مدرسه سنت آن رفت. یکی از دوستان نزدیک خانواده مدیر تبلیغات بود. وقتی جنیفر ده ساله بود، به والدینش پیشنهاد داد که او را به یک تست مدلینگ ببرند. او رتبه ۱۴ در لیست “۲۵ سکسی ترین زن سال ۱۹۹۳” توسط “Celebrity Sleuth” و رتبه ۵۳ در “۱۰۳ سکسی ترین زن” در مجله “Stuff” در سال ۲۰۰۳ را به دست آورد.
رتبه ۷۴ در “FHM” “100 سکسی ترین زن” نسخه آمریکایی در سال ۲۰۰۲ و  رتبه ۸۵ در “جذابترین زن” مجله Askmen’s را به خود اختصاص داد.

jennifer connelly

۴۴. مگان فاکس – Megan Fox

مگان فاکس در ۱۶ می ۱۹۸۶ در تنسی به دنیا آمد. مگان فاکس در پنج سالگی آموزش درام و رقص خود آغاز و در سن ۱۰ سالگی به فلوریدا نقل مکان کرد و در آنجا مدرسه را به پایان رساند. مگان پس از برنده شدن چندین جایزه در کنگره مدلینگ و استعدادهای آمریکا در سال ۱۹۹۹ در هیلتون هد، کارولینای جنوبی بازیگری و مدلینگ را در سن ۱۳ سالگی آغاز نمود.

مگان فاکس رتبه ۱۷ در چهره های هالیوود مجله Interview برای تماشای “ستارگان آینده” و رتبه ۱ در مجله Moviefone با عنوان “داغترین بازیگران زیر ۲۵ سال” را به دست آورد.
اولین بازیگر زنی است که تصویرش روی جلد مجله گورزونه قرار گرفت. در سال ۲۰۱۱ در فهرست ۱۰۰ زن پرطرفدار سلامت مردان در رتبه ۱۴ قرار گرفت و پس از آنجلینا جولی، شارون استون، اسکارلت جوهانسون و کاترین دونو قرار گرفت.
او در سال ۲۰۰۶ رتبه ۶۸ و در سال ۲۰۰۸ رتبه ۱ در فهرست “۱۰۰ زن جذاب جهان” مجله FHM قرار گرفت.

ap premiere of this is 40 scaled

۴۵. میلا کوینس – Mila Kunis

میلا کونیس با نام کامل میلنا مارکوونا کونیس در چرنیوتسی اوکراین به دنیا آمد. اما نکنه جالب در مورد او این است که زبان خانواده ی او روسی بود. خانواده میلا در سال ۱۹۹۱ به لس آنجلس، کالیفرنیا نقل مکان کردند. پس از شرکت در یک ترم کالج، متوجه شد که می‌ خواهد تا آخر عمر بازیگری کند. او بازیگری را از نه سالگی شروع کرد، وقتی پدرش در مورد یک کلاس بازیگری شنید و تصمیم گرفت میلا را در آن ثبت نام کند. در آنجا با شغل آینده اش آشنا شد. اولین حضور او در فیلم Make a Wish, Molly محصول سال ۱۹۹۵ نقش شخصیتی به نام ملیندا بود.

میلا کوینس در سال ۲۰۱۱ رتبه ششم در فهرست “۱۰۰ سکسی ترین زن جهان” FHM استرالیا را به خود اختصاص داد. رتبه ۱۶ در فهرست “۱۰۰ سکسی ترین زن جهان” FHM در سال ۲۰۱۱ و رتبه ۱۴ در لیست “۱۰۰ زن جذاب جهان” FHM UK در سال ۲۰۱۰ نیز از دیگر افتخارات او است.

Mila Kunis a proud Ukrainian and husband Ashton Kutcher launch

۴۶. چارلیز ترون – Charlize Theron

شارلیز ترون در ژوهانسبورگ پایتخت کشور آفریقای جنوبی به دنیا آمد. او همراه خانواده اش در مزرعه ای خارج از شهر ژوهانسبورگ بزرگ شد. شارلیز یا چارلیز ترون تحصیلات خود را به عنوان رقصنده باله دنبال کرد. کار زیادی برای یک بازیگر یا رقصنده جوان در آفریقای جنوبی وجود نداشت، بنابراین او به اروپا و ایالات متحده سفر کرد و در آنجا در باله جافری در نیویورک شغلی برای خود پیدا کرد. او بعد از مدتی به مدلینگ رو آورد و تبدیل به یک مدل حرفه ای شد.

شارلیز ترون در سال ۲۰۰۰ به عنوان یکی از ۵۰ زیباترین افراد جهان توسط مجله People معرفی شد. همینطور برگزیده شماره ۱۲ جذاب ترین ستاره زن فیلم در مجله امپراتوری استرالیا در سال ۲۰۰۲ و  رتبه ۱۵ در لیست ۱۰۰ زن داغ سال ۲۰۰۵ مجله Maxim را به خود اختصاص داد.

CT 1 940x702 1

۴۷. امیلیا کلارک – Emilia Clarke

امیلیا کلارک بازیگر بریتانیایی در لندن پایتخت انگلستان بزرگ شد. پدر امیلیا یک صدا بردار تئاتر و مادرش تاجر بود. بعد از حضور و دیدن تاترهای گوناگون در ۳ سالگی اشتیاق او به بازیگری نمایان شد. در میان سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵، زمانی که در مدرسته تحصیل می کرد در دو نمایشنامه ظاهر شد. بعد از مدت ها کار تئاتر، امیلیا کلارک برای اولین بار با نقش مهمان در سریال پزشکان محصول شبکه بی بی سی تولید سال ۲۰۰۰ در تلویزیون ظاهر شد.

امیلیا کلارک رتبه ۸۸ در لیست “۹۹ زن برتر” AskMen در سال ۲۰۱۲، رتبه ۱۵ در لیست “۹۹ زن برتر” AskMen در سال ۲۰۱۳ را به خوداختصاص داد.
او رتبه ۱ در لیست منتقدان مستقل از ۱۰۰ چهره زیبای سال ۲۰۱۲ را به دست آورده است.

9f1eb2dc57734232b6f8cd0f13567ce9 superJumbo

۴۸. سلما هایک – Salma Hayek

سلما هایک در ۲ سپتامبر ۱۹۶۶ در کواتزاکوالکوس مکزیک به دنیا آمد. پدرش لبنانی الاصل و مادرش مکزیکی-اسپانیایی تبار است. پس از دیدن Willy Wonka & the Chocolate Factory محصول سال ۱۹۷۱ در یک سینمای محلی، او تصمیم گرفت بازیگر شود. در سن ۱۲ سالگی، به آکادمی قلب مقدس در نیواورلئان، لوئیزیانا فرستاده شد. او پس از حضور در دانشگاه معتبر مکزیکوسیتی Universidad Iberoamericana، تصمیم گرفت که بازیگری را به طور جدی دنبال کند.
او سه بار توسط مجله People چاپ آمریکا به عنوان یکی از ۵۰ زیباترین افراد جهان در سال های ۱۹۹۶، ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ انتخاب شده است. او توسط FHM تایوان در سال ۲۰۰۱ در رتبه هشتم از ۱۰۰ زن جذاب جهان قرار گرفت.

salmahayekaldianews scaled

۴۹. داکوتا جانسون – Dakota Johnson

داکوتا مای جانسون بازیگر و مدل مد آمریکایی است. او در آستین، تگزاس متولد شد و دختر بازیگران دان جانسون و ملانی گریفیث است. مادربزرگ مادری او بازیگر تیپی هدرن است.

در ماه می ۲۰۱۰ توسط مجله “نایلون” مجله جوان هالیوود یکی از ۵۵ چهره آینده دار در نظر گرفته شد.
او پروفایل فیس بوک خود را به دلیل اینکه علاقه ای نداشته در این شبکه اجتماعی حضور داشته باشد حذف کردو جالب اینجاست که در فیلم موفق شبکه اجتماعی محصول سال ۲۰۱۰ که در مورد ریشه های فیس بوک است بازی کرده است.

16567803092584

۵۰. کلوئه گریس مورتز – Chloë Grace Moretz

کلوئه گریس مورتز در آتلانتا، جورجیا به دنیا آمد. او چهار برادر دارد که همگی از او بزرگتر هستند، از جمله بازیگر ترور دوک مورتز. حضور اول کلوئه در جلوی دوربین در نقش ویولت در دو قسمت از سریال نگهبان محصول سال ۲۰۰۱ بود. نقشی که او را به شهرت رساند: The Amityville Horror (2005)، بازسازی فیلم معروف The Amityville Horror (1979) بود.

سال ۲۰۲۰ یکی از فیلم های پرطرفدار او یک بازسازی جذاب از تام و جری بود که با اقبال عمومی همراه شد. هنگامی که The Amityville Horrorمحصول سال ۲۰۰۵ برای اولین بار از سینما پخش شد، او اجازه دیدن فیلمی که خود در آن بازی کرده بود را نداشت زیرا او خیلی جوان بود و فیلم محدودیت سنی داشت.

TRN3VVDVHNAONHRZAC35YEYX5Y

کلام آخر: 

در این مطلب با عنوان بهترین بازیگران زن هالیوود به معرفی لیستی ۵۰تایی از برترین و معروفترین بازیگران زن سینمای هالیوود و جهان پرداختیم. به نظر شما نام کدام یک از بازیگران زن پرطرفدار و مطرح هالیوود در این لیست خالی است؟

۵/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن