فیلم هالیودی

کلویی مورتز کیست؟ (عکس و بیوگرافی)

Chloë Grace Moretz

کلویی+ گریس+ مورتز

کلویی گریس مورتز در ۱۰ فوریه  ۹۹۷(۱۳۷۵) در آتلانتا بدنیا آمد. تا آخر دبیرستان درس خوانده است، با ۱۶۳ سانتی متر قد و ۵۴ کیلوگرم وزن، در کنار بازیگری کار مدلینگ انجام می‌دهد و از مشهورترین ستارهای هالیوودی است. خانواده‌اش تقریبا ثروتمند بودند، پدر خانواده جراح پلاستیک و مادر پرستار بود. کلویی چهار برادر دارد. پدرش همچنین سهامدار تجارت جوراب بافی مورتز است که در سال ۲۰۱۱ با ۳۵۰ میلیون دلار خریداری کرده است.

سسسسس

 درسال ۲۰۰۲ کلویی، مادر و برادر بزرگترش بـه نیویورک نقل مکان کردند. زیرا ترور در مدرسه تئاتر پذیرفته شد. ترور برادرش وقتی ذوق و استعداد کلویی برای بازیگری را از همان دوران کودکی دید، تصمیم گرفت هر آنچه که در کلاس‌های بازیگری یاد می‌گیرد به او نیز یاد دهد. به این ترتیب برادرش ترور اولین معلم بازیگری کلویی گریس شد.

پدر و مادرش وقتی تلاش و علاقه او برای بازیگری را دیدند تصمیم گرفتند او را به پروژه های مختلف تست بازیگری معرفی کنند. هم چنین در فیلم سینمایی (قلب شاهد) «Heart of the Beholder» درباره خانواده ای کـه در خانه خود فیلم ویدیویی اجاره می‌دهند، نقش آفرینی کرد. او سپس در فیلم (وحشت در آمیتی ویل) «The Amityville Horror» بازسازی فیلم مشهور سال های ۱۹۷۰ در نقش چلسی بازی کرد و نامزد ستاره جوان شد. سپس در فیلم (امروز خواهی مرد) «Today You Die» و سریال (زنان خانه دار افسرده) بازی کرد.

دانلود والپیپر کلویی گریس مورتز شماره 2

مورتز پس از سالها حضور در آثار متوسط و سطح پایین هالیوود، سرانجام در سال ۲۰۱۰ توانست در فیلم اکشن پر فروش « کیک – اس » در نقشی به نام Hit-Girl حضور پیدا کند که این نقش آفرینی او را در هالیوود تبدیل به یک ستاره کرد.

 این فیلم براساس کمیک استریپی به نوشته مارک میلار و جان رومیتا جونیور ساخته شده بود و با نقدهای متفاوتی مواجه شد. اما اغلب منتقدان علی رغم تاکید بر خشونت بیش از حد فیلم، بازی کلویی مورتز را ستودند و از او به عنوان یک استعداد جدید در هالیوود نام بردند که بزودی پله‌های ترقی را به سرعت طی خواهد کرد.

مورتز پس از « کیک – اس »، در نقش‌های مهم‌تری حضور پیدا کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به « هوگو » به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و « سایه‌های تاریک » به کارگردانی تیم برتون اشاره کرد.

سسسس

هرآنچه درباره‌ی کلویی مورتز که دوست دارید بدانید

  • عاشق ژیمناستیک، باله، بسکتبال و شنا است.
  • زمانی که کودک بود والدینش از یکدیگر جدا شدند.
  • ۴ برادر بزرگتر از خودش دارد.
  • زمانی که فیلم « وحشت در آمیتی ویل » با بازی خودش اکران شد اجازه نداشت تا فیلم را بر پرده سینماها ببیند چون هنوز برای دیدن فیلم به سن مناسبی نرسیده بود.
  • سگی به نام فولر دارد. کلویی این نام بر اساس نام تهیه کننده فیلم « وحشت در آمیتی ویل » که بردلی فولر نام داشت بر روی سگش قرار داده است.
  • دوست دارد بیش‌تر نامش را « کلویی گریس » صدا کنند تا « کلویی »
  • گفته که دوست دارد با رییس ویترسپون، نیکول کیدمن، نائومی واتس ، دنزل واشینگتن و جانی دپ کار کند.

3077

  • به طور کامل صداپیشگی پِنی در فیلم « بولت » را انجام داده بود اما سرانجام دیزنی تصمیم گرفت از مایلی سایروس استفاده نماید.
  • در سال ۲۰۱۰ اعلام کرد که دستگاه آی پد وی دزدیده شده و پسورد توییتر و فیسبوکش هک شده است.
  • سه ماه زمستان سال ۲۰۱۰ را در لندن سپری کرد تا در فیلم « هوگو » بازی کند.
  • کفش سایز ۳۸ می‌پوشد.
  •  دیانا آگرون، آسا باترفیلد، ال فانینگ، هایلی آستین فیلد، گریسون چانز و بلا تورن دوستان او هستند.
  • در دسامبر ۲۰۱۶ در توییتی اعلام کرد که گیاهخوار شده است ولی گاهی اوقات ماهی می‌خورد.

70a242e1fd2328c6ad1f05832cb23e97

مشهورترین فیلم‌هایش

از مشهورترین فیلم‌های او می‌توان به ۵۰۰ روز سامر در سال ۲۰۰۹، دفترچه خاطرات یک بی‌ عرضه، بگذار وارد شوم، هوگو، سایه‌‌های سیاه، کری، اگر زنده بمانم و ایکوالایزر و آموزش اشتباه کامرون پست در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد.

سریال علمی تخیلی(کالبد)  «The Peripheral» یکی از شاخص‌ترین و بهترین بازیگران آن کلوئی گریس مورتز می‌باشد، و داستان یک چالش را نیز روایت می‌کند که در آینده‌ای نه چندان دور تبدیل به واقعیت می‌شود. پیشنهاد می‌کنم این سریال جذاب ببنید.

روابط عاشقانه

کلویی مورتز سال ۲۰۱۳ در ۱۶ سالگی با کالین فورد (بازیگر) وارد رابطه شد که فرجامی نداشت، سپس چند ماه بعد با کامرون فولر تهیه کننده و بازیگر وارد دوستی شد. اما این رفت و آمد هم در نهایت در ماه می ۲۰۱۴ تمام شد.

hd aspect 1472738923 hbz brooklyn chloe

مورتز در جولای ۲۰۱۴ وقتی ۱۷ ساله بود با بروکلین بکهام پسر فوتبالیست مشهور انگلیسی بنام دیوید بکهام وارد رابطه عاشقانه و جدی شد. این دو زمانی که بروکلین بکهام به همراه پدرش دیوید بکهام در باشگاه سانتا مونیکای کالیفرنیا بود با هم آشنا شدند، اما بعد از قهر و آشتی های زیاد در سپتامبر ۲۰۱۶ از هم جدا شدند.

در سال ۲۰۱۶ در ۱۹ سالگی او با نیمار فوتبالیست برزیلی در رستورانی در پاریس ملاقات داشته و شام خورده است و همین مسئله شایعات زیادی را منتشر کرد. خبرهای جدید حاکی از رابطه دوباره کلویی مورتز و بروکلین بکهام می‌باشد.

۳.۷/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن