تناسب اندام

هر شلوار مناسب چه اندامی است؟

چه مدل شلواری بپوشیم؟

یکی از دغدغه های اصلی همه‌ی افراد این است که بدانند با کدام شلوارها چگونه دیده شوند. شما نیز می‌توانید قبل از خرید و استفاده از شلوار مورد علاقه خود، در گام اول به اندام خود آشنا شوید. ببینید آیا اندام سیبی شکل، مثلثی شکل، گلابی شکل، یا مستطیلی دارید. و از این طریق یکی از مناسب ترین شلوار را تهیه و خریداری کنید.  امروزه شلوار‌ زنانه با فیت‌ها و سبک‌های بیشتری در دسترس قرار دارند. اینکه چه شلواری برای چه اندامی مناسب است را در این مطلب می‌توانید مطالعه کنید. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سسسس

شلوار مام استایل 

اول از همه بگم این شلوار مناسب همه‌ی اندام‌ها هستش به جز پاهای تپل و کوتاه. این مدل شلوار مناسب خانم‌های قد بلند است. چرا که قد شما را کوتاه‌تر از اندازه واقعی نشان می‌دهد.  این شلوار اغلب به رنگ آبی روشن و یک‌ دست است و مدل کلاسیک آن هیچ‌گونه سنگ‌شویی و محو شدگی رنگ و پارگی ندارد. 

 این مدل شلوار کمری با فاق بلند دارد، قد آن بلند است و زیپ آن در قسمت جلوی شلوار است. بلندی فاق این مدل شلوار تا بالای ناف است و از پشت تمام باسن را در برمی‌گیرد. همین مورد سبب می‌شود که باسن را بیشتر از سایز اصلی و مدل آن را صاف نشان می‌دهد.

  از ویژگی‌های دیگر شلوار مام استایل این است که تنگ نیست، به پا نمی‌چسبد و کمی حالت آزادی دارد. اما در قسمت مچ پا از آزادی آن کم می‌شود و کمی از قسمت بالا تنگ‌تر است، در اصطلاح مدل مخروطی دارد. مدل‌هلی راسته از شلوار مام استایل نیز وجود دارد که به صورت راسته تا پایین ادامه دارد کمر این شلوارها برای راحتی بیشتر در کنار این‌که دکمه و زیپ می‌خورند، در قسمت پشت کمر کش‌دوزی دارند.

بوت کات

شلوار بوت کات

خیالتان از خرید این شلوار راحت. شلوار بوت کات مناسب همه‌ی اندام‌ها است. مدل این شلوار باعث می‌شود پاها کشیده‌تر و صاف‌تر بنظر برسد و همه افراد با اندام‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند، اما برای افراد درشت اندام و سیبی شکل مناسب‌تر است. گشاد شدن در انتهای شلوار بوت کات باعث متعادل دیده شدن بدن می‌شود.

شلوار بوت کات به شلواری گفته می‌شود که قسمت بالای آن راسته و فیت است اما از زانو به بعد گشاد شده و به صورت دم پا گشاد می‌ایستد. این شلوار بسیار انعطاف پذیر است و شما می‌توانید آن را با انواع شومیز، مانتو، تاپ، تیشرت و… ست کنید.

پوشیدن شلوار بوت کات علاوه بر بوت، به همراه کفش پاشنه دار و حتی تخت نیز مناسب است. اگر در حال رفتن به یک مهمانی هستید بهتر است شلوار بوت کات با رنگ تیره بپوشید و شلوار بوت کات روشن برای استایل روزانه مناسب تر است. استفاده از این نوع شلوار هیچ محدودیت سنی نداشته و همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

اسکینی

شلوار اسکینی

 این مدل شلوار به اندام‌های متناسب خیلی می‌آید یعنی کسانی که نه خیلی چاق هستند و نه خیلی لاغر زیرا افراد لاغر اگر شلوار اسکینی بپوشند آن‌ها را لاغرتر نشان می‌دهد.. شکل ظاهری شلوار اسکینی اینگونه است که : در ناحیه ران و باسن کاملا جذب هستند، در قسمت ساق و مچ پا نیز فیت هستند. شلوار اسکینی می تواند از جنس جین، کتان و یا پارچه‌ای باشد.

شلوار اسکینی برای همه فصول و استایل‌های مختلف قابل استفاده است. برای رفتن به گردش و مهمانی می‌توانید شلوار اسکینی را به همراه کفش کالج استفاده کنید. می‌‌توانید شلوار‌ اسکینی را با بوت و نیم بوت بپوشید.برای خانم‌ها کفش پاشنه بلند بهترین انتخاب برای ست کردن با شلوار اسکینی است

بگ

شلوار بگ

 زیبایی این شلوار بیشتر در افراد قد بلند با پاهای بلند جلوه دارد به این افراد بیشتر می‌آید. البته شلوار بگ به همه‌ی افراد می‌آید. فقط کافیست که فرم اندام خود را بخوبی بشناسید و مدلی انتخاب کنید که هم در تن شما زیبا باشد و هم باعث زیباتر نشان دادن اندام شما بشود.

پوشیدن شلوار بگ با کفش کتونی برای داشتن یک استایل راحتی خیلی زیباست یک استایل خاص را برایتان به وجود می‌آورد.برای یک استایل مجلسی پوشیدن این نوع شلوارها با صندل انتخاب بسیار درستی است. از طرفی پوشیدن نیم بوت‌های با بندهای زیاد نیز می‌تواند استایل جذابی برای شما بسازد.

pants belt 33 scaled

شلوار راسته

شلوار راسته تقریبا برای هرکسی با هر اندام و سنی مناسب است. شلوار راسته محیطش از بالا تا پایین یک اندازه است یعنی از زانو به پایین اندازه آن تفاوتی نمی کند و پاچه شلوار گشاد نمی شود. این شلوار روی محل طبیعی کمر نگه داشته می شود و از بالا تا پایین خیلی گشاد نیست.

برای استفاده روزمره و میهمانی گزینه مناسبی است. و افرادی که کمی تپل هستند و پایین تنه پری دارند این مدل شلوار گزینه مناسبی برای آنها است.  این شلوار ها را می توانید با اکثر مانتو ها ست کنید. ولی دقت داشته باشید که شلوار های راسته ی پارچه ای استایل شما را رسمی تر می کنند.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن