فرهنگ و هنر

رمان های بالای ۱۸ سال ۲۰۲۲ – لیست ۲۰تایی

بهترین رمان های بالای ۱۸ سال - بهترین های ۲۰۲۲

رمان های بالای ۱۸ سال

برچسب ها: بهترین رمان های ۲۰۲۲, رمان های بالای ۱۸ سال ۲۰۲۲

این مطلب به موضوع “رمان های بالای ۱۸ سال” در دسته بندی “فیلم و سریال” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره مطلب زیر هستید؟ پس این مطلب را با دقت مطالعه و نظرت خود را در انتهای متن برای ما بنویسید.

در حالی که رمان‌های عاشقانه اغلب داستان‌هایی در رابطه با روابط عاشقانه و شکست های عشقی را ارائه می‌کنند، اما می‌توانند شامل صحنه‌های جنسی فراوانی نیز باشند که هر داستانی را به یک داستان فریبنده و وابسته به عشق شهوانی تبدیل می‌کند. کتاب‌های عاشقانه وابسته به موضوعات جنسی و شهوانی به خوانندگان این امکان را می‌دهند که خیال‌پردازی‌های هیجان‌انگیز را از طریق مطالعه یک کتاب کشف کنند، و هیجان‌انگیزترین بخش‌های داستان عاشقانه را با لحظات اغواگری و اشتیاق ترکیب کنند.

برای تهیه این فهرست، تعدادی از رمان‌های بالای ۱۸ سال را از میان انواع زیرژانرها و موضوعات مختلف انتخاب کردیم. فرقی نمی‌کند یک خواننده معمولی باشید که به دنبال خواندنی جدید و جذاب هستید یا به دنبال اولین رمان عاشقانه‌تان می‌گردید، این توصیه‌ها طیف هیجان‌انگیزی از کتاب‌های عاشقانه بالای ۱۸ سال را با روایت داستانی صریح و جذاب ارائه می‌دهند.

۱- رمان پنجاه سایه خاکستری – Fifty Shades of Grey

  • نویسنده: ای.ال جیمز – E.L. James
  • چکیده: اولین فیلم از سری “پنجاه سایه”، “پنجاه سایه خاکستری” یک رمان بسیار پرفروش بود و به یک عنصر اصلی در ژانر داستان های بالای ۱۸ سال بین آنا و کریستین تبدیل شد. هنگامی که آنا با کریستین گری مصاحبه می کند، به رفتار درخشان اما ترسناک او جذب شود. این دو از طریق یک رابطه هیجان‌انگیز و عاطفی BDSM، کاوش در عمیق‌ترین خواسته‌های خود را آغاز می‌کنند.

140724 fifty shades mn 710

۲- رمان برای شما برهنه شده است – Bred to You

  • نویسنده: سیلویا دی – Sylvia Day
  • چکیده: برای شما برهنه شده با نام Bred to You یک رمان بالای ۱۸ سال بسیار محبوب است که داستان گیدئون کراس جذاب و شکنجه شده را نشان می دهد. داستان فیلم در مورد ایوا همل است که تصمیم می گیرد به تنهایی دنیای آن را بسازد، او در یک آژانس تبلیغاتی متعلق به گیدئون شروع به کار می کند. هنگامی که این دو با هم ملاقات می کنند، نمی توانند حس عاشقانه سریع و پیچیده ای که میانشان ایجاد می شود را متوقف کنند.

Bared to You

۳- رمان خیلی شبیه ادیوس – A Lot Like Adiós

  • نویسنده: الکسیس داریا – Alexis Daria
  • چکیده: وقتی میشل، یک طراح گرافیک موفق، برای مدیریت یک کمپین بازاریابی برای یک باشگاه ورزشی استخدام می‌شود، از اینکه با بهترین دوستش گابریل که ۱۳ سال پیش به‌طور ناگهانی ناپدید شده بود، دوباره ملاقات می‌کند، شوکه می‌شود. میشل که بین ادامه زندگی بدون گابریل از جایی که آنها یکدیگر را ترک کرده بودند و دردی که هنوز هم درباره از دست دادن او در تمام آن سال‌ها و پیش از آن، دچار مشکل شده است، نمی‌تواند در برابر جرقه‌ای که هنوز بین آن‌ها وجود دارد مقاومت کند، زیرا دیدار مجددشان به سمتی جذاب می‌رود.

71iSxhUUXIS

۴- رمان دوکی که این کار را نکرد – The Duke Who Didn’t

  • نویسنده: کورتنی میلان – Courtney Milan
  • چکیده: کلویی فونگ دختری است که میترسد به معشوق دوران کودکی‌اش حسی که دارد را بگوید. با این حال بین آن ها فاصله می افتد. سه سال بعد، جرمی پسر داستان با اینکه هنوز نمی تواند کارهای های شیطنت آمیز خود را کنار بگذارد، اما مصمم است که کلوئی را به دست آورد و رازی را که سال ها از او پنهان کرده بود به او بگوید: اینکه او در واقع دوک لنسینگ است.

61nJR7h3UyL. SL10 UR1600800 CR200501200630 CLa 1200630 61nJR7h3UyL.jpg 0012006308282465465 PJAdblSocialShare Gradientoverlay largeasin 0to70TopLeft00 PJAdblSocialShare AudibleLogo LargeTopLeft

۵- رمان او – Him

  • نویسنده: سارینا بوون و ال کندی – Sarina Bowen and Elle Kennedy
  • چکیده: جیمی و رایان بهترین دوستان یکدیگر بودند تا اینکه یک شب مست در ۱۸ سالگی همه چیز را تغییر داد. چهار سال بعد، جیمی و رایان قرار است در مسابقات قهرمانی هاکی ملی کالج به مصاف هم بروند و در نهایت فرصتی برای دریافت پاسخ سوالاتشان، آشتی با گذشته پیدا می کنند و شاید کشف کنند که دوستی آن ها حتی پیچیده تر از آن چیزی است که به یاد دارند.

41HxHKKszfL

۶- رمان عشق پیچ خورده – Twisted Love

  • نویسنده: آنا هوانگ – Ana Huang
  • چکیده: هنگامی که برادر بیش از حد محافظ کار آوا برای یک سفر یک ساله به آمریکای جنوبی می رود، از بهترین دوست خود، الکس، می خواهد تا زمانی که به سفر می رود مراقب آوا باشد. الکس و آوا سال‌هاست که همدیگر را می‌شناسند، اما به‌سرعت از راه‌های مختلف به سمت یکدیگر جذب می‌شوند.

A1968409

۷- رمان حرامزاده زیبا – Beautiful Bastard

  • نویسنده: کریستینا لورن – Christina Lauren
  • چکیده: اگرچه کریستینا و لورن دو رمان نویس عاشقانه به خاطر کمدی های عاشقانه شان معروف هستند، اما بسیاری از رمان های قبلی آن ها رمان های بالای ۱۸ سال و  با جذابیت های جنسی بودند. کلویی در حال کار بر روی MBA خود است در حالی که برای رئیس خشمگین خود، بنت رایان نیز کار می کند. اگر چه بنت معمولاً از مشارکت در محل کار خودداری می کند، این دو نمی توانند برای مدت طولانی در مقابل یکدیگر مقاومت کنند و باید تصمیم بگیرند که برای با هم بودن چه چیزی را به خطر می اندازند.

71H2eBcwmuL

۸- رمان ضریب بوسه – The Kiss Quotient

  • نویسنده: هلن هوانگ – Helen Hoang
  • چکیده: استلا لین یک جادوگر ریاضی ۳۰ ساله با آسپرگر است که مصمم است با تمرین بر کمبود تجربه جنسی خود غلبه کند. هنگامی که استلا یک محافظ جذاب به نام مایکل فان را استخدام می کند تا به او کمک کند همه چیز را از پیش بازی گرفته تا موقعیت های جنسی پیچیده امتحان کند، طولی نمی کشد که این ترتیب کاری به یک رابطه کاملا شخصی تبدیل می شود.

QuotientLEAD e1624906031562

۹- رمان موجودات بی رحم – Ruthless Creatures

  • نویسنده: جی.تی.گیسینگر – J.T. Geissinger
  • چکیده: قلب ناتالی پنج سال پس از ناپدید شدن نامزدش درست قبل از ازدواجشان هنوز شکسته است. وقتی ناتالی با غریبه‌ای به‌شدت جذاب و مرموز به نام کیج ملاقات می‌کند که خانه همسایه را می‌خرد، ناتالی خود را کاملاً درگیر یک رابطه گیرا و شدید در یک رابطه عاشقانه اما بالای ۱۸ سال می‌بیند که برای او بسیار هیجان انگیز است.

Ruthless Creatures

۱۰- رمان نفرت – Hate

  • نویسنده: تیت جیمز – Tate James
  • چکیده: وقتی مدیسون کیت در شب هالووین برای جنایتی که کرده مورد تعقیب قرار می گیرد و پدرش او را فراری می‌دهد، آماده برای انتقام برمی‌گردد و به سه پسر تازه نفسی که به خانه او نقل مکان کرده‌اند نگاه می‌کند. داستانی پر از پیچ و تاب و تعلیق، این اولین کتاب از یک مجموعه چهار قسمتی فوق العاده ی بالای ۱۸ سال، هیجان انگیز و اکشن است.

رمان-نفرت

۱۱- رمان هر کسی جز او – Anyone But Her

  • نویسنهد: اریکا لی – Erica Lee
  • چکیده: ریگان از دوران دبیرستان بی قید و بند بوده است، اما وقتی بهترین دوستش، جیمی، (که او هم همجنس‌گرا است) از او می‌خواهد که به عنوان و در نقش دوست دختر برای یک دیدار خانوادگی همراه او باشد، او موافقت می‌کند. هنگامی که خواهر جیمی، چارلی، برای دیدار مجدد با خانواده بازمی‌گردد، او نیز تصمیم می‌گیرد تا تمایلات جنسی خود را پنهان کند تا زمانی که با دوست دختر جعلی جیمی آشنا می‌شود و نمی‌تواند ناامیدانه جذب او شود.

رمان هر کسی جز او

۱۲- رمان شفا – Remission

  • نویسنده: Ofelia Martinez – اوفلیا مارتینز
  • چکیده: در این رمان عاشقانه پزشکی جدید، دکتر کارولینا رامیرز از اینکه دکتری که او در تمام زندگی خود به عنوان الگو از او یاد می کرده است، یعنی دکتر هکتور مدینا، حالا رئیس جدید او است، هیجان زده است. هنگامی که یک برخورد شیمی به شدت اشتباه پیش می رود، هکتور ناگهان شهر را ترک می کند. هفت سال بعد، کارولینا سرانجام به طور کامل از ویرانی که هنگام بازگشت هکتور ایجاد کرد، بهبود یافته و تأیید می کند که جرقه بین آن ها حتی پس از این هم سال هنوز زنده است.

رمان-شفا

۱۳- رمان دنی براون یک اشاره – Take a Hint, Dani Brown

  • نویسنده: تالیا هیبرت – Talia Hibbert
  • چکیده: دنی براون به دنبال یک رابطه دوستانه و با مزایا می‌گردد، زمانی که نگهبان لاستیک، زفیر انصاری، او را از تمرین آتش‌سوزی در محل کار در یک شیرین کاری که در رسانه‌های اجتماعی در فضای مجازی پخش می‌شود، نجات می‌دهد. زفیر و دنی با پرش از فرصت بهره مندی از تبلیغات، یک رابطه جعلی عمومی را آغاز می کنند. در این عاشقانه دلگرم کننده که فاقد صحنه های سکسی است، یک رابطه بسیار واقعی ایجاد می شود.

رمان-دنی-براون-یک-اشاره

۱۴- رمان فقط کمی رئیس – Just a Bit Bossy

  • نویسنده: الساندرا هازارد – Alessandra Hazard
  • چکیده: نیت پریش دستیار شخصی رافائل فرارا، رئیسی وحشتناک و سلطه جو است که ناتی را با درخواست های شدید و غیرمنطقی گیج کرده است. حتی با وجود اینکه نیت و رافائل هر دو تکلیف خود را می دانند، وقتی درخواست‌ها از حال معمول عبور می‌کنند و نامناسب می‌شوند، نیت فرض می‌کند که رئیسش تلاش می‌کند با او درگیر شود و نیت برای عقب نشینی در مقابل خواسته های او نمی ایستد.

رئیس کیه

۱۵- رمان گلزنی خارج از زمین – Scoring off the Field

  • نویسنده: نعیما سیمون – Naima Simone
  • چکیده: تنیسون سال‌ها برای بهترین دوستش کار می‌کرد و به عنوان دستیار دومینیک اندرسون کار می‌کرد و مخفیانه عاشق او می شود. در حالی که تنیسون آماه شده تا به شغل جدیدی برود و یک داستان عاشقانه واقعی برای خود پیدا کند، دومینیک آماده نیست که او را با وجود عشقی که به او دارد رها کند.

رمان گلزنی خارج از زمین

۱۶- رمان روح او را بیگر – Her Soul to Take

  • نویسنده: هارلی لاروکس – Harley Laroux
  • چکیده: “روح او را بگیر” یک کتاب عاشقانه ماوراء الطبیعه تاریک درباره یک دانشجوی کالج و محقق پاره وقت ماوراء الطبیعه به نام Rae است که وقتی ناخواسته با شیطانی به نام لئون ملاقات می کند که در لباس یک نگهبان امنیت انسانی قرار می گیرد، فتنه او تحریک می شود. این کتاب به کندی شروع می‌شود تا خوانندگان را در محیط گوتیک منحصربفرد خود غرق کند. اما به سرعت به یک رمان عاشقانه سریع، پرتعلیق و بالای ۱۸ سال تبدیل می‌شود.

روح عالم 757x470 2

۱۷- رمان بهتر از قرمز – Better Off Red

  • نویسنده: ربکا وترسپون – Rebekah Weatherspoon
  • چکیده: جینجر کارمایکل یک دانشجوی سال اول کالج است که مصمم است معدل عالی خود را حفظ کند، اما نمی تواند در برابر اعتماد به نفس و تمایلات جنسی جذاب انجمن آلفا بتا امگا مقاومت کند. وقتی جینجر تصمیم می‌گیرد تعهد بدهد، برای خدمت به شیاطین جاودانه‌ای که بر خواهرخواندگی حکمرانی می‌کنند، به یک پیمان مادام العمر بسته می‌شود و می‌بیند که در این رمان عاشقانه خون‌آشام وابسته به ملکه، به‌طور غیرقابل مقاومتی عاشق ملکه می‌شود.

کتاب Better Off Red

۱۸- رمان کاخ نیلوفر آبی – The Lotus Palace

  • نویسنده: جنی لین – Jeannie Lin
  • چکیده: در زمان سلسله تانگ در قرن نهم چین، یو یینگ خدمتکاری است که با نجیب زاده و پلیبوی بدنام، بای هوانگ، زندگی آرامی دارد. این رمان که برای بررسی یک قتل از طریق منظره ای جذاب کنار هم قرار گرفته اند، داستانی زیبا با شخصیت های پیچیده و پویا و عاشقانه ای صمیمی است. که هر خواننده ای را تا انتهای آن همراه خود نگاه می دارد.

رمان کاخ نیلوفر آبی

۱۹- رمان تغییر در آینه – The Change in the Mirror

  • نویسنده: B.Q. Hanson – بی.کیو. هانسون
  • چکیده: برایان یک دانشجوی معمولی در دانشگاه ویسکانسین است که نمی تواند مانند هم اتاقی جدید ورزشکار، جالب و تحسین برانگیز خود، اندرو باشد. زمانی که برایان و اندرو به اولین قرار خود می روند، طولی نمی کشد که اندرو متوجه می شود که برایان به نظر می رسد آینه اوست و تنش بین هم اتاقی ها حتی سریع تر از چیزی که فکر می کنند پیش می رود.

 The Change in the Mirror

۲۰- رمان راهنمای بانو برای مکانیک آسمانی – The Lady’s Guide to Celestial Mechanics

  • نویسنده: اولیویا ویت – Olivia Waite
  • چکیده: کاترین سنت دی، کنتسی است که به دنبال کسی است که متن نجوم همسر مرحومش را ترجمه کند و میراث علمی او را تکمیل کند. هنگامی که لوسی موچلنی جوان به دنبال شروعی تازه به در خانه کاترین می آید، روزها را صرف ترجمه متن می کند و شب ها را در عشق کنتس جذاب می گذراند.

رمان راهنمای بانو برای مکانیک آسمانی

۲۱- رمان مدل نقش – Role Model

  • نویسنده: ریچل رید – Rachel Reid
  • چکیده: با وجود اینکه «مدل نقش» پنجمین بخش از سری داستان بالای ۱۸ سال است، اما همچنان می‌توان آن را به تنهایی خواند و دوست داشت. تروی بارت یک بازیکن هاکی با نگرش بدبینانه است که اخیراً پس از یک اتفاق ناگوار در تیم قدیمی خود به اتاوا مبادله شده است. هریس دروور، مدیر رسانه های اجتماعی اتاوا، نقطه مقابل تروی است و در این عاشقانه ورزشی، تضادها قطعاً باعث جذب افراد به سمت یکدیگر می شوند.

رمان-مدل-نقش

۲۲- رمان راه ما – Our Way

  • نویسنده: تی.ال. سوان – T.L. Swan
  • چکیده: “راه ما” یک عاشقانه بالای ۱۸ سال بین دوستان و عاشقان با پایانی خوش است زیرا الیزا و ناتان، که ۱۰ سال است بهترین دوستان بودند، به آرامی شروع به درک احساسات خود نسبت به یکدیگر می کنند که بسیار عمیق تر از دوستی است. این داستان عاشقانه غیر متعارف، هم احساسی و هم پر از شیمی تند، یک رمان مستقل برجسته است که به راحتی می توان آن را در یک جلسه بلعید.

Our Way رمان

۲۳- رمان پادشاه منحرف – Deviant King

  • نویسنده: رینا کنت – Rina Kent
  • چکیده: “شاه منحرف” یک رمان عاشقانه بالای ۱۸ سال درباره یک قلدر دبیرستانی سیاه است که شخصیت اصلی شرور به نام آیدن کینگ را به نمایش می گذارد. هنگامی که السا دختر جدید و آرام در اولین روز خود با آیدن بسیار محبوب ملاقات می کند، او قول می دهد که زندگی او را بدتر کند تا اینکه تصمیم می گیرد او را برای خودش داشته باشد.

novel Deviant King

کلام آخر:

در این مطلب از نظرفا به معرفی ۲۳ سه رمان بالای ۱۸ سال چند سال اخیر پرداختیم. برای خرید نسخه اصلی هر یک از این رمان ها می توانید به سایت آمازون مراجعه نمایید. شما هم می توانید در بخش نظرات بهترین رمان بالای ۱۸ سال از نویسندگان داخلی و یا خارجی را که خوانده اید به ما و دیگر دوستانی که این مطلب را مطالعه می کنند معرفی کنید.

مطالب مرتبط:

بهترین فیلم های هندی

بهترین فیلم های شاهرخ خان


نظرفا از سایت‌های برتر دانستنی و اطلاعات عمومی در ایران است. کافی است عبارت مورد نظر خود را در قسمت جستجوی سایت نظرفا جستجو کنید و جدیدترین مطالب مرتبط با آن موضوع را مطالعه کنید.

آیا این مطلب را دوست داشتید؟ نظرتان راجع به موضوع ”بهترین ” و یا هر سوالی درباره “برترین داستان های بالای ۱۸ سال” و “لیست داستان های بالای ۱۸ سال” داشتید را با ما در میان بگذارید و در انتهای صفحه، در بخش دیدگاه‌ها برای ما بنویسید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن