علمی و آموزشی

چگونه اکانت تلگرام خود را غیرفعال یا حذف کنیم؟

این مطلب به موضوع “چگونه اکانت تلگرام خود را غیرفعال یا حذف کنیم؟ ” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “حذف اکانت یا دلیت اکانت تلگرام هستی “  هستی ؟ پس این مطلب را با دقت مطالعه کن و نظرت را در انتهای متن برای ما بنویس.

متأسفانه، تلگرام سوئیچ مستقیمی را ارائه نمی دهد که بتوانید آن را در تنظیمات برنامه لمس کنید. بنابراین، در اینجا راهنمای گام به گام به شما نشان می دهد که چگونه اکانت تلگرام خود را غیرفعال کنید و چگونه حساب تلگرام خود را حذف کنید.

مراحل دلیت اکانت تلگرام:

اول باید، گزینه self-destruct را در تنظیمات برنامه های اندروید و iOS تلگرام پیدا کنید. در برنامه، بر روی آیکون منوی سه نوار در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و بر روی تنظیمات کلیک نمائید، بعد از گذشتن از این مراحل، به صفحه Privacy & Security  رفته و منو را اسکرول کنید تا به قسمت  Delete my account یعنی حذف حساب کاربری شما برسید.

دلیت اکانت تلگرام

در اینجا، If away  را برای ورود انتخاب کنید و مدت زمان عدم فعالیت جدید را مشخص کنید که پس از آن حساب شما باید خود تخریب شود.

شما قادر نیستید که اکانت تلگرام خود را به صورت موقت غیرفعال کنید. فقط انتخابی که دارید این است که پروفایل تلگرام خود را غیر فعال رها کنید. اگر کمک کرد، می‌توانید اپ های تلگرام را از سیستم و تلفن هوشمند خود حذف نصب کنید.

برای غیرفعال کردن اکانت تلگرام خود، به پورتال تلگرام وارد شوید، شماره تلفن تلگرام خود را با استفاده از فرمت شماره بین المللی وارد کنید(به این صورت:‌  ۹۱۲۰۰۰۰۰ ۹۸+)، بعد از اتمام این مرحله بر روی Next کلیک کنید.

دلیت اکانت تلگرام

یک کد تایید از طریق تلگرام برای شما ارسال می شود و نه از طریق پیامک، بنابراین مطمئن شوید که می توانید برای بازیابی کد به حساب تلگرام خود دسترسی داشته باشید.

delete account telegram enter verification code

بر روی لینک زیر کلیک کرده و طبق عکس پیش بروید

دقت داشته باشید قبل از کلیک بر روی لینک، فیلتر شکن خود را روشن کنید.

در مرحله اول شماره خود را وارد کرده با پیش شماره ۹۸+

کدی که براتون ارسال شد را وارد کادر زیر کنید.

میتوانید مستطیل مشخص شده را پر نکنید و کلمه DONE  را بزنید

دلیت اکانت تلگرام

و گزینه قرمز را فشار دهید.

deletation telegram account

این مطلب از نظرفا،‌در دسته بندی علمی و آموزشی نوشته شده است. شما میتوانید به روزترین مطالب را در سایت نظرفا جستجو کرده و مطاله کنید.

برچسب ها: delete account telegram، دلیت اکانت تلگرام، حذف تلگرام، حذف اکانت تلگرام، دلیت اکانت، دلیت تلگرام

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن