اطلاعات عمومی

فراجا مخفف چیست؟

فراجا مخفف چیست؟

این مطلب به موضوع در دسته بندی اطلاعات عمومی است و به موضوع  “ فراجا مخفف چیست؟ ” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره مطلب زیر هستی؟ پس این مطلب را با دقت مطالعه کن و نظرت را در انتهای متن برای ما بنویس.

سخنگوی انتظامی کشور ایران، از جایگزین شدن کلمه «فراجا» به جای «ناجا» اطلاع داد. فراجا مخفف شده‌ی (فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ) است که اسمش از ناجا به اسم فراجا تبدیل شده است.

‌سردار مهدی حاجیان در گفتگو با شبکه های خبر با اشاره به تغییر ساختار پلیس گفت: براساس تغییر ساختار پلیس و اضافه شدن سازمان‌ها و تغییراتی در بعضی معاونت‌ها لازم بود کلمه ناجا هم تغییر پیدا کند.

سال های بسیاری است که نیروی انتظامی، وظیفه ی برقراری امنیت اجتماعی کشور را برعهده گرفته است. ناجا یا فراجای کنونی در درگیری های بسیار حضور داشته که شهدای زیادی را داشته است.

iranian police uniform 1

درباره فرماندهی نیروی انتظامی

بهتر است بدانید که فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ۲۱ دسته گوناگون و ۲۱ رسته نشان است. ابن ارگان نظامی دارای ۲۷ یگان متفاوت است که نشان آن بر روی بازوی هر یک از پرسنل نیروی انتظامی چسبیده می‌شود.

اگر چه در اول این تغییر نام، توجه بسیاری به این تعویض اسم نشد اما پس از شهادت چند نیرو، از فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و گفتن یک سری خبر مثل درگیری نیروهای فراجا با دزدان و جنایتکاران از شبکه صدا و سیما، خیلی برایشان سوال پیش آمد که فراجا دقیقا چیست؟ و چه وظایفی را برعهده دارد؟

آیا مطلب را دوست داشتی؟ مطلب در بخش ” مطالب روز” نوشته شده است نظرتان راجع به موضوع ” فراجا مخفف چیست؟” و یا هر سوالی درباره‌ی مطلب نظرفا را داشتید با ما در میان بگذارید و در انتهای سایت، در بخش دیدگاه‌ها برای ما بنویسید.

به روزترین مطالب را در سایت نظرفا جستجو کنید. کافیست عبارت مد نظر خود را در قسمت جستجوی سایت نظرفا جستجو کنی و به روزترین آن‌ها را بخوانی.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن