بازی و سرگرمیاطلاعات عمومی

هالند اهل کدام کشور است؟

اریک هالند کیست

هالند اهل کدام کشور است؟

این مطلب در دسته بندی اطلاعات عمومی و بازی و سرگرمی نوشته شده است و به موضوع “هالند اهل کدام کشور است؟” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره مطلب زیر هستید؟ پس این مطلب را با دقت مطالعه و نظرت خود را در انتهای متن برای ما بنویسید.

بازیکن فوتبال با نام کامل ارلینگ برات هالند (Erling Braut Haaland)، متولد ۲۱ ژانویه سال ۲۰۰۰، که اهل نروژ است و در پست مهاجم در تیم منچستر سیتی و همچنین تیم ملی نروژ بازی کرده است. هالند برنده جایزه پسر طلایی در سال ۲۰۲۰ شد.

هالند اهل کدام کشور است؟

پدرش با نام آلف-اینگه هالند بازیکن سابق منچستر سیتی است که به دلیل قد بلند و اندام درشت تر در سنین پایین لقب بچه غول را داده اند.هالند کارش را در سال ۲۰۱۶ در باشگاه کشورش برین شروع کرد، و سال بعدش به مولده رفت و دو سال در آن جا زندگی کرد.

خانواده ارلینگ هالند

هالند، با یک خواهر و برادر بزرگتر، همچنین یک خواهر کوچکتر زندگی میکرد. یک پسر پر انرژی که با دوستان و خویشاوندانش بازی میکرد، او به اضافه ی فوتبال در رشته های دیگری مانند دو میدانی، گلف و هندبال فعالیت داشته است. پدر هالند نقش بسیار مهمی در زندگی فوتبالی هالند داشت او از کودکی یعنی سن ۶ سالگی تا سن ۱۵ سالگی به عنوان مربی به ارلینگ کمک می کرد.


آیا میدانید : پسر فلفلی لقب کدام بازیکن فوتبال است؟ 


باشگاه های ارلینگ هالند

سال های ۲۰۱۷ – ۲۰۱۶  Bryne

سال های ۲۰۱۷ – ۲۰۱۸ مولده ۱۴ گل

سال های ۲۰۱۸ – ۲۰۲۰ ردبول سالزبورگ ۱۷ گل

سال های ۲۰۲۰ – بروسیا دورتموند ۲۳ گل

هالند

تیم ملی

سال های ۲۰۱۵ – ۲۰۱۶ زیر ۱۵ سال نرو ۴ گل

سال ۲۰۱۶ زیر ۱۶ سال نروژ ۱ گل

سال ۲۰۱۷ زیر ۱۷ سال نروژ ۲ گل

سال های ۲۰۱۷ – ۲۰۱۸ زیر ۱۸ سال نروژ ۶ گل

سال های ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ زیر ۱۹ سال نروژ ۶ گل

سال ۲۰۱۹ – زیر ۲۰ سال نروژ ۱۱ گل

سال  ۲۰۱۸ – زیر ۲۱ سال نروژ

سال ۲۰۱۹ – نروژ ۶ گل


آیا این مطلب را دوست داشتید؟ نظرتان راجع به موضوع ” هالند اهل کدام کشور است؟ ” و یا هر سوالی درباره برات هالند و پدرش داشتید را با ما در میان بگذارید یا در انتهای صفحه، در بخش دیدگاه‌ها برای ما بنویسید.

نظرفا از سایت‌های برتر دانستنی و اطلاعات عمومی در ایران است. کافی است عبارت مورد نظر خود را در قسمت جستجوی سایت نظرفا جستجو کنید و جدیدترین مطالب مرتبط با آن موضوع را مطالعه کنید.

۳.۸/۵ - (۲۸ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن