اطلاعات عمومی

هپی اندینگ چیست؟ (هپی اندینگ یعنی چی)

هپی اندینگ یعنی چی؟

شاید برایتان جالب باشد و بدانید که ماساژ هپی اندینگ به چه معناست، این ماساژ در اصطلاح Happy Ending Massag گفته می‌شود. تکنیک اصلی و تمرکز این نوع ماساژ روی نقاط خصوصی و ارضای ارگاسم فرد می‌باشد.

جالب است بدانید که این ماساژ در سبک همان ماساژهای سوئدی و ریلکسی و… آغاز می‌شود و جالب‌تر از آن این است که این ماساژ توسط جنس مخالف انجام می‌گیرد که فرد مورد نظر به راضای ارگاسم کامل برسد.

کدام کشورها از وجود ماساژ هپی اندینگ برخوردارند؟

ماساژ هپی اندینگ در سال ۱۹۹۱ توسط یک روزنامه استرالیایی معرفی شد، که این روزنامه توضیح خود را اینگونه نوشت که، این ماساژ شامل عمل‌های جنسی است. و به همین خاطر این ماساژ متعلق به بخش جنوب شرقی می‌باشد.

شهرهایی دیگری همچون بانکوک، بالی، سبو هم جزو شهرهایی هستند که این ماساژ در آن شهرها بسیار رایج است و حتی در شهر سبو فیلیپین ماساژی بنام لنگام رایج است که این ماساژ کاملا نقاط خصوصی فرد را مورد هدف قرار می‌دهند.

در کدام کشورها ماساژ هپی قانونی و در کدام کشورها غیرقانونی می‌باشد؟

ماساژ هپی در استرالیا و شهرهای آن بصورت کاملا قانونی انجام میشود، ولی در کشورهای آسیایی مثل ایران و… و حتی در ایالات متحده (آمریکا) غیر قانونی می‌باشد.

ماساژ هپی چگونه وارد ایران شد؟

اگر از بزرگان خود درباره حمام‌های عمومی سوال کنید، قطعا به شما از کسانی که در آن حمام‌ها دلاک‌های همه فن حریف بودند صحبت خواهند کرد. می‌توان گفت دلیل اصلی که در آن زمان به حمام‌های عمومی مراجعه می‌کردند این دلاک‌ها بودند.

بعد از اینکه حمام‌های عمومی کم‌کم تعطیل شدند، دلاک‌ها جای خود را به ماساژورهای حرفه‌ای دادند که این نوع ماساژورها هم هزینه زیادی را از مردم دریافت می‌کردند. بعد از گذشت مدتی عمل‌های نامتعارف بین ماساژورهای رواج شد که هدف یکی از این ماساژها هپی اندینگ نام دارد.

زمان رواج اصلی این ماساژ، زمانی بود که تایلند برای جذب گردشگر تبلیغات‌های گسترده‌ایی انجام داده بودند. ایرانی‌ها هم با حجوم به سمت این تور مسافرتی پول‌های خود را برای توسعه این کشور خرج می‌کردند.

کشور تایلند قبل از این اتفاق به کشوری تبدیل شده بود که هیچ نظارتی بر مسائل جنسی نداشت، بعد از این اتفاق ماساژ هپی خیلی بیشتر از قبل بین مردم تایلند و ایرانی‌های حاضر در آن کشور روی بورس آمد. و بعد از این مسائل افراد ایرانی که به آن کشور سفر کرده بودند این ماساژ را وارد ایران کردند.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن