اطلاعات عمومی

پسر فلفلی لقب کدام بازیکن فوتبال است؟

این مطلب به موضوع پسر فلفلی لقب کدام بازیکن فوتبال است؟ در دسته بندی اطلاعات عمومی می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره مطلب زیر هستید؟ پس این مطلب را با دقت مطالعه و نظرت خود را در انتهای متن برای ما بنویسید.

پسر فلفلی لقب کدام بازیکن فوتبال است؟

بازیکن فوتبال بازنشسته، مدل و مدیرعامل باشگاه اینتر است. بکهام در زمان حرفه ای فوتبال در پست هافبک برای تیم های مختلف اعم از منچستر یونایتد، رئال مادرید و لس آنجلس گلکسی و همچنین تیم فوتبال لنگلستان بازی می کرد. پسر فلفلی یا دیوید بکهام جزء پر درآمدترین فوتبالیست های جهان و همچنین مدل تبلیغاتی پر سود برای برندهای اصلی دنیا به حساب می آید.

دیویدبکهام

آیا میدانید جانشین ملکه انگلیس کیست؟

دیوید رابرت جوزف بکهام ملقب به پسر فلفلی در تاریخ ۲ مه ۱۹۷۵ ‏( ۴۳ سال) در محل لیتن استون، لندن، انگلیس متولد شده است. قد بکهام  ۶ فوت ۰ اینچ( ۱٫۸۳ متر) و نام همسرش ویکتوریا آدامز است، وی دارای چند فرزند با نام های بروکلین، رومیو، کروز و هارپر است.

دیوید بکهام و آرزوی فوتبالیست بودن

دیوید بکهام فوتبال را از سنین خیلی پایین شروع کرد و بعد از تمام شدن دبیرستان در چینگ فورد، فوتبال را حرفه ای شروع کرد و این راه را ادامه داد.

سوال رایج  میان کودکان هم سن و سال دیوید بکهام پرسیده می شود این است که در سنین بالاتر قرار است چه کاره شود؟ جواب دیوید بکهام به معلمش ” فوتبالیست ” بود. میبینیم که فوتبالیست بسیار موفقی نیز بود و امروزه مدل و مدیری موفق نیز می باشد.

دیوید بکهام نه تنها در فوتبال بسیار مشهور است بلکه در دنیای مدلینگ هم مشهور بوده و او به جذابیتش نیز مشهور است.

ازدواج و همسر دیوید بکام

دیوید بکام در سال ۱۹۹۷ زمانی که ۲۲ سال داشت با ویکتوریا آدامز خواننده انگلیسی گروه اسپایس گرلز وارد رابطه عاشقانه شد و پس از یک سال با یکدیگر نامزد کردند.

ویکتوریا-زن دیویدبکهام

نظرفا از سایت‌های برتر دانستنی و اطلاعات عمومی در ایران است. کافی است عبارت مورد نظر خود را در قسمت جستجوی سایت نظرفا جستجو کنید و جدیدترین مطالب مرتبط با آن موضوع را مطالعه کنید.

آیا این مطلب را دوست داشتید؟ نظرتان راجع به موضوع ” پسر فلفلی لقب کدام بازیکن است؟ ” و یا هر سوالی درباره پسر فلفلی داشتید را با ما در میان بگذارید یا در انتهای صفحه، در بخش دیدگاه‌ها برای ما بنویسید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن