زناشویی

در رابطه جنسی برای شوهرتان چگونه باشید؟

چگونه هات باشیم؟

نکات رابطه جنسی برای افزایش لذت بردن

 باید همواره به  روابط جنسی رغبت نشان دهید. رغبت نشان دادن یعنی تمایل و میل شخصی شما به داشتن رابطه جنسی که به او احساس دوست‌ داشتنی‌ وخواستنی‌ بودن می‌دهید. ولی باید توجه داشته باشید که این مورد با درخواست دادن متفاوت است شما هیچ گاه نباید درخواست رابطه بدهید و همواره مردان باید این پیشنهاد را بدهند.

 مثلا می‌توانید در خانه لباس‌‌‌‌های جذاب و هات بپوشید، البته زیاده روی نکنید. با صحبت کردن درباره فانتزی‌های خصوصی‌تان در مورد رابطه جنسی، به رابطه جنسی خود شور و حال ویژه ای ببخشید. در این بخش به یک سری نکات حین رابطه جنسی(سکس) پرداخته‌ایم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

cuddlin 7151

بی حیا باشید  

 برای رابطه جنسی و حین آن، بی حیا باشید، خجالت نکشید. لذت ببرید و لذت را به همسرتان تقدیم کنید، برخی خانم‌ها تصور می‌کنند اگر در این خصوص راحت صحبت کنند و بی حیا باشند شوهرشان به گذشته وی شک می‌کند، ما در دستورات دینی و احادیث امامان داریم که موقع آمیزش و همبستری زن می‌بایست لباس حیا را از تن خود درآورد و بعد از آن مجددا بر تن کند، پس راحت باشید و خود را رها کنید

cro love vs. in love which is better 1

حرف بزنید، داد بزنید، صدا کنید

 در حین رابطه جنسی  با صدا با آه و ناله همسرتان را به سمت رفتا‌رهایی که می‌پسندید راهنمایی کنید. از او بخواهید چه کاری انجام دهد.

حرکت کنید، فعال باشید

 خیلی از خانم‌ها متاسفانه موقع رابطه جنسی خود را تنها درا ختیار همسرشان قرار می‌دهند و هیچ فعالیتی انجام نمی‌دهند، طبیعی است که بعد از چند ماه همسرتان نسبت به شما سرد شود، در حین رابطه جنسی مبتکر باشید و رابطه را مدیریت کنید

Made for each other quotes to make her fall in love with you

ناز کنید 

 شوهرتان را سیر کنید اما سیراب نکنید، برای تحریک بیشتر بلافاصله شروع نکنید،وقفه ایجاد کنید، برای شوهرتان برقصید، ناز کنید.

لباس‌هایتان را خودتان درنیاورید

 این وظیفه همسرتان است، مگر آن‌که از قبل برنامه‌‌ای دیگر چیده باشید و قصد داشته باشید او را تحریک کنید. شما نیز لباس‌های وی را از تن درآورید.

how to show love

هیجانی و با اشتیاق رفتار کنید

 برخی خانم‌ها به‌علت عدم آمادگی قبلی یا دلایل دیگر، فقط تمایل دارند شوهرشان زود کارش را انجام دهد و تمام شود، اگر مشکلات زناشویی و احساسی در زندگی شما وجود دارد حتما آن را برطرف کنید و با شوق و هیجان همبستر شوید.

۳/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن